Hoi iedereen! Vrijdag vertrekken we voor 9 dagen naar Dubai. Aangezien ik mezelf soms zo ongerust kan maken, brengt een doppler me altijd weer wat rust. Nu vroeg ik me af of die doppler mee mag in de handbagage of als dit niet mag, gaat hij dan niet kapot door de lage temperaturen in de ruimbagage?
Ik denk dat het wel mee mag als handbagage, maar informeer bij de maatschappij waar je mee gaat vliegen, dan weet je het zeker!
ik heb een angelsound meegenomen in mn koffer en die deed het nog prima bij aankomst ik zou overigens niet weten waarom hij niet meemag in je handbagage maar heb je hem echt onderweg nodig? gewoon in je koffer voldoet toch ook.
Waarom in de handbagage? Zou m in de koffer doen of g je in een vliegtuig naar de hartslag van je ongeboren kind luisteren? Die uren kun je toch zonder? Te veel gebruiken is ook niet goed..
Nee, heb nooit gezegd dat ik hem in het vliegtuig zou gebruiken hé ik was enkel bang dat hij misschien niet meer zou werken als hij in de ruimbagage zat bij de vriestemperaturen...
Heb hier vaker elektronisch spul vervoerd i de koffer. Werkte nog net als ervoor. Fijne vakantie iig. Dubai is geweldig!