Richting welke kant leg jij je baby op de commode?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door saapje, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Richting welke kant ligt het hoofdje van je baby?

1. Links, ik ben rechtshandig

2. Links, ik ben linkshandig

3. Rechts, ik ben rechtshandig

4. Rechts, ik ben linkshandig

5. Ik wissel af

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ja, zo doe ik het ook

2. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Recht tegenover me..veel beter voor je rug en makkelijker:)

3. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Hier ook recht voor me, anders kan ik er met mijn lengte niet goed bij. Ik snap echt dat mensen dat anders handig vinden. Het enige risico is dat je eens een voet tegen je aan kunt krijgen.

4. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik ben links, en ik leg beeb ook met het hoofdje links.

5. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb hoofd links, ben rechts gestemd, maar idd ook regelmatig met de voeten naar mijn buik.

6. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Inderdaad hoofdje naar links ja, ben rechtshandig :p andersom gaat het ook wel maar een stuk lastiger haha!

7. tuc

tuc Niet meer actief

mijn antwoord staat er niet bij, hij ligt met zn hoofd bij de muur en met zn voetjes bij mijn buik denk, dus rechtvooruit om het zomaar te zeggen.

8. tuc

tuc Niet meer actief

o haha zie nu dat meer mensen dat geantwoord hebben, komt vanuit mijn werk (kinderopvang) veeeeel beter voor je rug.

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik verschoon haar verticaal als het beneden gebeurt, en hoofd naar links als we het boven doen want ze moet haar linker arm trainen. Ik heb gestemd op wissel.

10. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik ben rechtshandig en haar hoofdje ligt links. Als ik beneden op de tafel verschoon of aankleed, dan ligt ze altijd met haar voeten bij mijn buik, dat vind ik handiger. Ik heb het idee dat ik het op de tafel op die manier doe omdat die lager is en ik er dan makkelijker bij kan. Heb het op de commode ook wel eens recht geprobeerd maar dat vond ik niet handig.

11. knap

knap Niet meer actief

Ben rechts kinderen lagen links.

Als ik mij goed herinner was de eerste commode die ik had met zoon lief zo dat je de voetjes bij je buik had dus kind lag recht voor mij. Die commode.s heb ik idd niet vaak gezien het was een Ikea dingetje gekocht in 2000. Dus opzoeken dat ding lijkt me klein haha.

Maar commode.s heb ik nooit lang gebruikt ik verschoonde mijn kinderen graag bij mij op bed en nam ze dan vaak tussen mijn benen en vaak was dat dan ook meteen knuffeltijd. In de huiskamer wel schijn maar is ook erg onhandig.

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Gewoon recht (voetjes naar mijn buik). Links of rechts vind ik waardeloos, snap niet dat mensen daar de voorkeur aan geven :p

13. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Eens met Fleurop :p

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hier precies hetzelfde:D
    Als ik ergens anders verschoon het het matje ligt in de lengte, dan leg ik hem eerst weer in de breedte. Voel me dan ook zo onhandig:)

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.172
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    In het begin wisselde ik het af en kon ik het alle drie even makkelijk. Maar uiteindelijk is hoofd links er in geslopen en nu vind ik het lastig om hem andersom te verschonen.
    Voetjes naar de buik ks voor alle partijen beter. Maar dat past niet op onze commode.

Gelukkig hoef ik inmiddels niet meer te verschonen. :D Alleen 's nachts nog een luier aan! Hoera! Als ik het in november maar niet verleerd ben. ;)

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    voetjes naar de buik vind ik echt waardeloos! ik kan het wel als het echt niet anders kan maar normaal doe ik het met hoofd links ( ben rechtshandig)

17. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    mijn optie staat er niet bij, ik leg hem gewoon recht voor me. :D

18. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Onze commode heeft een 'opzetstuk' zodat je goed verticaal kunt verschonen.

19. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Verschonen niet alle ouders hun kindje op dezelfde manier als ik dan?? Gewoon, recht voor me uit? Dacht dat dat de normale gang van zaken was o.o

20. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Jips hebben wij ook. Een verlengstuk (met opstaande randen aan de achterkant en zijkanten) zodat je hem recht voor je kunt leggen en als ze daar te groot voor worden kun je het eraf pakken en heb je een gewone commode.
    Wanneer ik hem ergens anders verschoon wisselt het erg af hoe ik hem leg.

Deel Deze Pagina