Iemand een tip? Kruidvatluirr mt 1 is om zijn middel bijna te klein, maar rondom zijn beentjes goed. Mt 2 is voor zijn middel goed maar ik kan bij zijn beentjes er binna 2 vingers tussen krijgen... Is er een tussenluier?
Hier gebruik ik ook kruidvat. Twee is nog wel wat groot maar lekt niet. Hij heeft geen spuit luiers, misschien zou het dan wel lekken. Dus misschien gewoon proberen hoe het gaat?
Ja eentje gedaan maar lekte.... Heb tip gekregen om pampers te doe , mt 1 had die n de kraam week maar vond ik te groot... Dus mss nu goede tussenmaat
Ik had als tussenmaat de maatje 1 luiers van de Ah. Die had ik in de bonus gekocht tijdens mijn zwangerschap, maar bleken best ruim. Uiteindelijk fungeerde ze prima als tussenmodel tussen de 2 kruidvatmaten.
Pampers maat 1 is inderdaad groter dan Kruidvat 1. Etos 1 is ook een beetje groter dan Kruidvat 1. Mijn dochter weegt nu 4.5 kg en Etos 1 past nog goed.
Had toen ook een tijdje pampers, die zijn zachter en vormen beter om het lijfje. Nu ook weer pampers, heb hier ook weer last van kiertjes bij kruidvat nummer 3
Inderdaad de Pampers zullen dan waarschijnlijk wel goed passen, wij hadden precies het zelfde probleem. Wij hadden van de Jumbo maat 1 als tussen maat, ging ook perfect!