heeft iemand dit programma wel eens gebeld en hoe is dat gegaan, hoe zijn je ervaringen hierover? ik ben gewoon nieuwsgierig of dit nou echt is of niet. En dan bedoel ik niet dat er wel of geen begaafden zijn maar is het bij astro allemaal wel eerlijk?
nou ik en me vriendin hebben eens 20 keer achter elkaar gebeld, maar we kwamen er maar niet doorheen.
Heb een keer gebeld naar de prive lijn van astro tv en kwam bij ene hans redbear weijers terrecht en wat hij had gezegd is gewoon echt uitgekomen! voorbeeldje: Was mn kat een aantal dagen kwijt en maakte me zorgen. Hij zei dat die in de nacht in het weekend terug kwam. En wat denkt je... 15 maart in de nacht (ook nog een op mn verjaardag haha) stond de kat om 05.00uur aan de deur te miaauwen! Ik was echt perplex! En zo had mij meer dingen verteld die gewoon echt helemaal klopten of uit zijn gekomen. Heel bijzonder! Het waren echt dingen die hij niet kon weten en ik er niks over los had gelaten. Echt heel mooi was dat!
ik weet niet wat ik ervan moet denken heb het wel eens gekeken maar vond dat er veel dingen gezegd werden die weinig toevoegden... ik denk dat het veel te maken heeft met je eigen geloof erin en ook veel mensen kennis
Ik heb ook wel eens gebeld toen ik 2 sollicitatiegesprekken had lopen en ik wilde heel graag weten wat er uit zou komen. Zegt die mevrouw: "u zult op termijn horen of u de baan heeft". JA DUUUUHHHHH! Dat lijkt me LOGISCH! Vond het dus echt belazerij!