Hoi hoi Misschien heb jij de tip om mijn dochter haar ritme om te draaien. Ze slaapt overdag rustig 5 uur achter elkaar, gister zelfs van 10.00 tot 15.00. Probleem is nu dat ze 's nachts voor een voeding komt en dan gewoon niet wil slapen. De eerste voeding om een uur of 2 is het oogjes open en niet meer willen dicht doen. Hartstikke leuk als je dat overdag doet en niet als ik wil slapen hahahaha. Trouwens overdag de gordijnen open en geluid enzo om haar heen maar in de nacht natuurlijk donker en stil. Ook slaapt ze liever bij ons op de arm of naast me in bed maar dat wil ik ook gaan veranderen. Als ze slaapt dan gaat ze naar haar bedje zodat daar een beetje regelmaat in komt. Als het madam uit komt slaapt ze rustig de hele middag of avond op de arm of borst. Lijkt me niet echt de bedoeling, tenminste niet bij ons hahahaha. Tips zijn heel erg welkom dus.
Hoi, Ik denk voor velen een herkenbare probleem. Ik wil je vragen om eerste even dit topic door te spitten want soort gelijke vragen zijn regelmatig aan bod geweets met daarbij de nodige tips. Is dit niet voldoende dan hoor ik het graag. Ilja