stuwing word niet minder

Discussion in 'Flesvoeding' started by Mamzie, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi allemaal,

Heb nu al 4 dagen last van erge stuwing. Heb alles al geprobeerd, strakke bh, ijscompressen, koolbladeren.
    Maar kom er niet vanaf. Het doet echt mega pijn!

Iemand nog een goede tip tegen de stuwing?

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Phytolacca decandra d6. Enkelvoudige homeopatische druppels tegen stuwing.

Webshop Homeo Distri

3. Sweetness

Sweetness Actief lid

Apr 9, 2007
    152
    0
    0
    Onder de douche de harde plekken wegmasseren. Ze raden dat vaak af omdat je de borstvoeding dan in gang schijnt te houden maar als het echt enorm pijn doet en je harde plekken hebt kun je dit het beste wegmasseren. Met draaiende bewegingen over de harde plek wrijven richting tepel. Bij mij hielp dit goed. Daarna ijskompressen in je bh doen. Bij mij was de stuwing ook pas 11 a 12 dagen na de geboorte verdwenen.

Is je kraamhulp al weg? Sommige oudere kraamhulpen kennen namelijk een manier om je borsten af te binden en dan schijnt het ook zo weg te zijn en doet het minder zeer.

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    oke, bedankt voor de tips!
    De harde plekken wegmaseren onder de douche deed ik idd ook al.
    Pfff pas na 12 dagen de stuwing weg? Hoop toch dat het bij mij eerder verdwijnt!

Zal eens die druppels gaan proberen.

5. Mnq

Mnq Bekend lid

Jan 7, 2008
    822
    0
    0
    Tjee dat duurt inderdaad lang!
    Bij mij was het met een dag of 5 weg, ik gaf eerst wel borstvoeding maar produceerde te weinig en daarom afgebouwd met hulp van een kolf. Dit ging super! Eerste dag 4 keer kolven daarna 3, daarna 2 keer en dan es daggie overslaan etc.

Bij de kolf die ik ervoor gebruikte zaten ook compressen, maar zag dat dit advies je ook al gegeven was.

Ik wou dat ik je een wondermiddel kon aanraden...ik zou je een olf aanraden (kan je ook weekje huren bijv.) dan bouw je het af. Het kan zó zeer doen.

Succes meid!

Share This Page