Wie kan ons helpen?? Ik ben bijna 37 weken zwanger en het geslacht is nog een verrassing. We moeten dus 2 namen bedenken maar komen er niet helemaal uit. We hebben al een dochter met best wel een speciale naam. Ze heet A.yesta. We zijn dus op zoek naar een jongens en meisjesnaam die hierbij past. Liever geen naam die in de top 20 staat! En persoonlijk vind ik een naam met een y erin wel mooi. We hebben al wel wat op ons lijstje staan maar komen er nog niet helemaal uit: Jongensnamen: Kyan (= mijn voorkeur, maar mijn man vraagt zich af of dit wel past bij een volwassene) Tygo (= voorkeur van mijn man) Meisjesnamen: Lynn Marit (= voorkeur van mijn man maar ik vind het niet zo passen) Mila Lize
Kyan vind ik als volwassenen ook kunnen. . Kian is ook een mooie schrijfwijze vind ik. Vind het een leuke naam. Voor een meisje. . Yessica Livvy Ivy Yoleigh yula Mayla mayka mayde maylinn Maybritt marylou Omayra Shelley/shelly Vanya vyvian Acelya audrey aimy / amy
Vind Kyan en Tygo allebei leuk. En Kyan past goed bij een volwassene vind ik hoor! Van je meisjesnamen vind ik Mila het leukst
Kyan en Tygo vind ik allebei niet mooi. Van de meisjesnamen vind ik alleen Marit wel aardig maar totaal niet bij A.yesta passen.. Lynn, Mila en Lize vind ik niet mooi.
Kyan vind ik erg leuk! lekker stoer en niet te standaard..als je snapt wat ik bedoel haha. Lynn ook leuk of gewoon Linn en Mila vind ik ook leuk. Lize niet echt, dan zou ik Liz doen of Lizzy
Ik vind Marit ook de leukste naam. Misschien kun je het als Marith schrijven, dan past het wat beter bij de naam van je dochter?
Bedankt voor de reacties. Voor de jongensnaam gaan we kiezen tussen Kyan en Tygo. Kunnen natuurlijk altijd op het laatste moment nog kiezen haha! Voor wat betreft de meisjesnaam vinden we Marit toch niet echt passen bij A.yesta. Ik zag nog wat andere suggesties voorbij komen. Daarvan vind ik Amy en Yara ook wel leuk. En van ons lijstje misschien toch Mila. Er is nog wel wat twijfel dus andere suggesties zijn welkom!
Mila of Lynn vind ik er het mooist bij maar eigenlijk vind ik alle namen die je noemt niet bijzonder genoeg naast A. yes. ta eigenlijk! Andere ideetjes voor een meisje: Amaya Amyra Brynn Cyrine Daliya Daya Dayenne Elaya, Elya Elvy Elysia Feya * Ilya / Ylia / Ylja Imaya, Inaya Imayra Ineya Ismay Janaya Jaya Jesmay Jody Kailyn Kathy, Katy / Katey Kimaya Kyani * Layan, Layana Leya, Liya Lilya Lymée, Lynée Maudy Mayar Maylie Maylinn, Meylin Meya Miraya Mylana, Mylena * Nayara, Mayara Nayra Neomy Novy Noya Priya Quinty Ranomy Romaysa Rylana * Saniya Sarya Saya, Shaya Sayenna Sayra Siya Soumaya Tyrza Vaya Venya * Yael Yaira Yalissa Yanou, Yalou Yesha Yindi Yoëlle Ziya Zoya
Voor een jongen vind ik Kyan en Tygo allebei wel kunnen maar ook allebei een beetje 'gewoon' opeens of zo. Andere ideetjes: Antony Bowy Boyan Bryson Dany, Danyl Danylo Darryl Daryan Dayan, Deyan Devayo Devyn * Elroy, Eloy Ferdy Feyo Flynt, Flynn Frey Gyano, Gyvano Gydo * Iggy Ilkay, Ilay Ilyano Isayah Javy / Javey Jayan Jayro Jovany Jylano, Jymano * Kayan, Kayen Kaylan Kenley Keyan Kyam Kyaro Kylan Kylian Kyro * Loyd Lyano Lyndon Mayan Mayro Milay Mykah Mylo Myron * Neymar Nikay Nylan Nylo Owyn Phyllen * Ravy / Ravey Rayden, Rayven Remy Reyan / Reyhan Rody Ryco Rylan Syll * Taylor Trystan Tyko, Tyro Tyron Veyron Vygo / Fygo, Vyco Wayne * Yairo Yano Yavi Yazan Yent Yerrick Yeshua Yoah Yordi Zyan Zynan
Kyan Voor een jongen..Tygo vind ik niet zo. Meisje; Mila!! Daarna Lize en daarna Lynn. Marit vindt ik helemaal niet mooi.
Ja we zijn ontzettend blij met de naam van onze dochter maar er een leuke naam bijzoeken voor haar broertje of zusje is toch wel lastig. Bedankt voor alle suggesties. Ga nog even goed alles doorlezen! Voor een meisje zag ik als suggestie ook Yoëlle, dat vind ik ook wel leuk. En ik vind Myla ook wel een leuk voorstel.