Ja dat bedoel ik. Ze hebben blokken met gevechten. Het hoofdblok wordt uitgezonden op tv en dat wat ervoor is niet.
Echt niet! Je krijgt sowieso alleen water Man heeft kaarten, dus die is straks aanwezig daar. Dus de enige reden dat ik en @Schuurpapier kijken, is om hem te spotten
Rico. Ik geef er verder geen klap om maar mijn man vind het prachtig. Is zelf een full contact karate sporter. Als badr zie moet ik al sch**ten, wat een misselijk figuur met nog viezere aanhang. Z'n "army" *kots*
Badr is in mijn ogen gewoon een crimineel. Ik zou nooit voor hem kunnen zijn, wie zijn tegenstander ook is. Ik snap überhaupt niet dat ze zo iemand nog laten vechten. Ik weet niet of ze ‘bonden’ hebben in de vechtsport, maar anders horen ze gasten als dit voor het leven te schorsen. Het is een schande voor de vechtsport (waar ik op zich ook al niets mee heb, maar dat ter zijde).
ik vond dit online! https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/collision2-rico-vs-badr-tv-tijden-internet-live-stream-wie-vecht-hoe-laat/
Wij gaan vanavond met vrienden kijken. Ik ben voor Rico, maar ik heb het vermoeden dat Badr gaat winnen. Hij ziet er zo fit en afgetraind uit!
Ik ga ook kijken. Voor het verhaal zou het wel mooi zijn als Badr wint. Hij komt wel sympatiek over nu. Mensen kunnen ook gewoon domme dingen doen, daarvoor boeten en veranderen, en dan zou het wel mooi zijn als mensen meer in hem zien dan een criminele allochtoon.
Ik zat laatst bij een trainer en die zei dat Badr te gespierd was voor de trainingstijd die hij gehad had. Hij achtte het niet geloofwaardig dat het zelf getrainde spieren waren eig.
Ik geloof daar niet in. Zijn laatste wedstrijd is hij gepakt met doping, ik geloof niet dat hij de wereldtitel op het spel zet want hij weet dat er nu getest word.
Ik denk overigens wel dat de winnaar Jamal gaat uitdagen! Hij is vanavond wel aanwezig daar als analist begreep ik.
Jamal is ook echt een prachtige vechter. Als hij goed getraind heeft ook echt een kanshebber om evt Rico te verslaan.