Whahahahaha Echt waar ik zat er helemaal. Hup uit die hoek Rico.. Goed zo Badr pak hem. Ja Rico hoppa tegen die kaak.. Sta op rico. Sta op Badr... Whahaha was dus voor alle 2 zoals je kunt zien
jeetje wat triest voor Badr, die emotie. wel mooi dat ze even elkaar een knuffel hebben gegeven. Hoop dat de fans die sportiviteit overnemen.
Ik vind het toch heftig om te zien hoor. Ik begrijp dat het de sport is en dat het er allemaal bij hoort maar die knallen die ze opvangen met hun hoofd, dat kan echt niet goed zijn hoor.
Zij die man met dat ruiten bloesje net ook. Had hij hem op de kaak gehad was hij niet opgestaan. En ieder ander die niet getraint is kan het niet incasseren. Zo kun je zien dat Rico goed getraint is zei hij
Ik was voor Rico maar ik vind het zoooo sneu voor Badr. Dit gun je niemand. Zo hard getraind en dan gebeurt dit je. Ik hoop dat hij snel hersteld.
Ja en weet je wat ik me dan afvraag. Je traint je spieren, kracht en uithoudingsvermogen. Een trap is een trap, een klap is een klap. Je botten of hersens train je niet. Hoe sterk je ook bent een trap op je hoofd blijft een trap op je hoofd. Hoe kan het dat ze dan niet neergaan. Wij zouden afgevoerd worden...