Als wij van de zomer met vakantie gaan ben ik 28 weken zwanger. Ik weet alleen niet of ik nu als het mooi weer is een badpak wil aantrekken of gewoon een bikini. Normaal draag ik alleen een bikini, maar denk dat ik mijn buik daar te dik voor ga vinden . Ik zal in ieder geval iets nieuws moeten kopen omdat ik in mijn eigen maat niet meer in kom. Ik vraag me dus af wat jullie aantrekken van de zomer.
ik had toen gewoon een bikini aan... showen met de buik .... Je kan eventueel ook nog kijken naar een tankini....
Ik ga denk ik voor de tankini.. Wil niet constant mijn striae showen, maar toch mijn buik kunnen laten bruinen!
hahah ik denk dat ik ook gewoon vooer de bikini ga ik voel me denk ig huge in zo'n badpak. en mijn buik mag dan echt gezien worden hoor.
Ik zou normaal zeggen bikini! Showen die buik!!! Maar nu hier een enorme tijgervel gearriveerd is laat ik mijn bikini maar mooi in de kast liggen denk ik
Heerlijk een badpak voor mij! Daar show je je buik ook goed in hoor! Je hebt tegenwoordig ook hele leuke op de markt. Gewoon lekker gaan shoppen en voor allebei kijken en aanproberen. Dat wat je het lekkerst vindt zitten en het leukst vindt staan, neem je lekker mee (of het nu een badpak of een bikini is). Persoonlijk vind ik tankini's drie keer niks, maar ja, dat vinden anderen weer van een badpak Veel plezier met shoppen
ik weet het ook nog steeds niet wij gaan op vakantie als ik 32 weken zwanger ben ben al gaan passen maar durf nog niks te kopen denk dat het eraan ligt hoe mooi mijn buik blijft. heb van de week een tankini aan gehad en vond niet dat ik genoeg steun aan mijn borsten had maar dat kan natuurlijk ook an het model liggen een twijfelgeval dus
Ik heb een speciale zwangerschapstankini gekocht. Zwart, van Speedo volgens mij. Kon hem in ieder geval bij de wehkamp bestellen. Misschien is dat ook wat voor jou?
ik heb ook een tankini gekocht toen Justin geboren was, heb namelijk idd ook een tijgervellenbuik en ik ben al een meid met wat maatjes meer.... Badpakken vnd ik gewoon niet lekker zitten dus dit is een geweldige oplossing! Als wij op vakantie gaan ben ik ook 20 weken ofzo dus moet ik even een nieuwe tankini kopen!
Ik draag sinds de geboorte van Eva een tankini en heb er nu dus speciaal 1 gekocht bij Prental. Ben echt trots op mijn buik, maar niet op die paarse strepen hahaha
Op mijn laatste vakantie was ik 22 weken en heb lekker in een 'gewoon'bikinietje gelopen van de hennes. Waarom speciale zwangerschaps bikini aanschaffen als een gewone ook kan?Oke.. alleen het bovenstukje was een beetje te strak gezien mn boobies ineens erg gingen groeien haha. Maar ik moet erbij zeggen ik had en heb( laat dit pleasssse zo blijven) geen striae op mijn buik en was dus voor mij geen probleem om te showen. Kreeg zoveel leuke complimentjes. Ik zag daar ook een paar andere vrouwen en die hadden een soort speciale zwangerschapsbikini met een lapje voor hun buik.. begreep niet waarom zoiets moois verbergen. Maar ieder voor zich. Als je je maar gemakkelijk in voelt is het belangrijkste denk ik
Hmm ja als ik ga dan ben ik 31 weken zwanger. Drie weken Zuid-Frankrijk dus ik heb echt wel iets nieuws nodig Shoppuh!!
lekker in een bikini!!!!! ik vind dat zo mooi een zwangere in een bikini. zuchttttt als het nou eens even ietsjes warmer wordt dan kan ik ook mn buik showen in een bikini.
ik heb een positiebadpak (19,90 vd H&M) en ik heb van de week een bikini 2 maten groter gekocht. Dan kan ik het lekker afwisselen op vakantie. Ik ga lekker met 30 weken 2 weken naar Griekenland
Ik denk dat ik voor de tankini kies. Bikini is niks voor mij! Heb echt een veel striemen op mij buik. Hoeft niemand te zien vind ik. En van mezelf ben ik ook stevig dus een bikinin zal ik nooit aandoen. Hoop dat ik na mijn bevalling echt veel afval! (ga borstvoeding geven) Dan kan ik volgende zomer mischien wel een bikini aan haha
Ik vind persoonlijk een badpak mooier. Ik had een hele leuke de vorige zwangerschap en daar heb ik ook wel complimentjes over gekregen. Die zal ik deze zwangerschap ook weer gaan dragen.
Ik had zelf niet verwacht nog met dikke buik te gaan zwemmen maar laatst toch gedaan en in bikini maar ik voelde me wel wat bloot, zou er volgende keer echt iets overheen willen dragen.
Ik denk dat ik pas de week van te voren ga passen voor een bikini, takini of badpak. Dan weet ik in ieder geval of ik de juiste maat heb. Ik denk dat ik sowieso een bikini aanschaf en dan een badpak of takini erbij, zal namelijk mijn bikini missen en als ik me niet fijn er in voel kan ik altijd nog die badpak of takini aan.