Zwanger en schouder uit de kom gehad

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Flunckybubble, 27 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ik ben 20,5 week zwanger en helaas heb ik met sporten (streetdance) 3,5 week terug mijn schouder uit de kom gedraaid. Ik heb dit nog nooit eerder gehad en dit gebeurde bij een simpele beweging wat normaal gesproken geen kwaad zou kunnen. In het ziekenhuis zeiden ze en de fysio zegt dat dit met de zwangerschap te maken heeft omdat door het hormoon reflexive alle banden en pezen in het lichaam bij een zwangerschap slapper en weker worden ter voorbereiding op de bevalling.

Is er iemand die dit ook heeft gehad met evt. een schouder, heup of ander gewricht? Zoja, hoelang duurde het ongeveer voordat het helemaal genezen was?

Groetjes
    Kim

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oeh ik heb het niet meegtemaakt maar oewah, dat zal zeer doen... Sterkte ermee

3. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Oei, ik heb er gelukkig ook geen last van gehad, maar het klinkt wel logisch. Handig bij je bekken als je kindje eruit moet, maar verder een stuk minder handig!
    Sterkte!

4. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Bij mij schiet momenteel zo'n beetje alles uit de kom, wat maar uit de kom kan schieten: Bovenbenen, vingers, schouders enzovoorts.

Ik heb alleen deze maand al beiden schouders uit de kom gehad; En ik kan je vertellen; AUW! Bij mij zijn ze allebei nog erg gevoelig, en ik krijg mijn armen niet/nauwelijks in de lucht. Eerder duurde het bij mij 1,5 maand voordat het nagenoeg helemaal over was

Succes! Tis eventjes vervelend.

Deel Deze Pagina