opgeblazen en last van winderigheid

Discussie in 'Gezondheid' gestart door sassie25, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Beetje genant misschien maar ik heb deze week zo'n ongelooflijke last van een opgeblazen buik en winderigheid... :):):)

Op mn werk draag ik al mn positiebroek (loop en sta de hele dag) en een gewone broek zot me gewoon niet lekker en de hele dag floepen er windjes uit... oeps.....

Kan me niet herinneren dat ik dit met Tycho ook zo erg heb gehad...

wie heeft hier ook last van en al zo vroeg???

2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Hormonsters...

3. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Heb ik ook last van :D haha
    Maar denk dat het ook komt omdat ik een beetje last heb van obstipatie.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Daar heb ik nou niet zo heerl erg last van. Maar jeetje die opgeblazen buik... alsof ik al op de helft zit hahaha

xx

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Geen last van opgeblazen buik, maar wel van winderigheid. Arme vriend hahahah :p

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik ben nu 12+3 en heb er sinds deze week ook onwijs last van! savonds lijk ik wel 5 mnd zwanger. en heb constant lucht teveel, haha. hoort zeker bij deze fase....

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    had t ook... :(

8. eef80

eef80 Niet meer actief

O, ja! Winden en boeren! Zelfs zo erg dat ik op een gegeven moment niet meer door had dat ik ze liet. Zo gewoon was het geworden. Gelukkig vond manlief het geen probleem maar helaas zag hij dit zelf ook als vrijbrief om alle natuurlijke gassen te laten gaan... Na de bevalling was het bij hem moeilijker terug te draaien dan bij mij.
    Ook deze keer weer last van!

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hahah hier gata het vaak ook ongemerkt... Oeps sorry schat daar was er weer een!

Ok als ik thuis ook irritant maar op mn werk en in de winkels heb ik er wel wat meer moeite mee. Dan schaam ik me er toch wel voor...

10. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Pfff hier nog 1 hoor, ik moet ook allemaal poepies laten. Vooral als ik zit te plassen en ik zet dan een beetje kracht dan whooops ontsnappen ze;) Manlief roept dan vaak vanuit de slaapkamer: Lukt het schat, niet uitgescheurd hahaha. Genant maar ik kan er echt niks aan doen. Ik zie het ook al voor me dat ik tijdens de bevalling allemaal scheten moet laten....

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Is mij gebeurd!!
    tijdens de persweeen terwijl gynaecoloog, assistent arts en verpleegkundige naar mijn onderlant stonden te kijken :)
    Maar er werd niet raar gedaan hoor! Ik voelde me even beschaamd maar daarna gaat weer je gedachten naar 'het moet er uit en wel NU!'

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hahaah ik weet geeneens of dit bij mij ook zo was, het zal vast wel hahaha. Maar ik was er op dat moment alleen maar bezig dat ik wilde slapen maar dus eerst moest bevallen ;)

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    heb er van dag tot dag verschillend nu ook nog last van, enne niks beschamends aan zelfs als je niet zwanger bent..

een kennis kwam een keer met de opmerking :
    een vrouw die geen scheten laat vertrouw ik niet, wie weet wat ze allemaal nog meer verborgen houd...

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hahahaha

15. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb meer last van boeren dan van winden. Maar mijn man en ik lieten altijd onze winden al gewoon gaan. Je zorgt er uiteraard wel voor dat je dat niet bij elkaar in de buurt doet. En je moet niet wapperen met de dekens als je in bed ligt. Maar het is zo'n natuurlijk proces. Je krijgt ook grote problemen als je ze niet laat, dus lekker laten gaan, zolang je rekening houdt met de neus van de ander...

16. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Klinkt bekend hoor... Scheten en boeren hahaha!
    Hier thuis heb ik ook mijn fatsoen al even laten varen ;).
    Manlief roept dan al "Niks gebroken?! Geen bloed bij?!"

Ik ben pas 6 weken en 4 dagen maar vooral 's avonds ziet mijn buik eruit alsof ik er al 6 maanden op heb zitten!

17. Troeleke

Troeleke Lid

29 feb 2012
    92
    0
    0
    Nederland - Belgie
    ik heb daar ook veel last van, niet echt blij mee)))

18. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Echt erg! Momenteel ben ik ontzettend verkouden en moet om de haverklap niezen.... Whahahah ik moet elke keer mn benen over elkaar heen zetten om niet in mn broek te piesen....

Ook zo'n kijkomend iets wat er van mij wel afgelaten mag worden hahahah

19. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Hier ook veel winden en boeren hoor! Zal er wel bijhoren, mannetje niet zo blij mee maar kan er niets aan doen.

Deel Deze Pagina