Ik draag nog steeds gewoon mijn skinny jeans met een riem.. Het voelt ook nog niet vreemd verder. Vroeg het ook aan de VK ze zei dat het geen kwaad kon, omdat de baby nog onder het schaambot zit.. Kan me herinneren dat ik eigenlijk altijd wel vrij lang nog een riem gedragen heb.. Op den duur wel onder de zwangere buik, maar anders zakte mijn broek af.. Wie draagt ook nog steeds zijn eigen kleertjes? En wie gaat helemaal los met zwangerschapskleding.. Eerlijk gezegd houd ik daar niet zo van.. vind het zo oubollig
Bij mijn zoom droeg ik vanaf 9 weken als positie kleding omdat m'n broeken niet meer dicht gingen, nu ruim 11 weken en draag nog steeds m'n eigen broeken 😁
M'n jeansbroeken draag ik al heel lang niet meer. Niet omdat m'n buikje zo snel groeide maar ze zaten echt niet lekker. Nu kom ik er ook niet meer in hahahaha Positiekleding hoeft niet oubollig te zijn hoor. Er zijn echt hele leuke skinny broeken bij prenatal van mamalicious en ze zitten nog mooi ook. Ik hou ook niet van de bloemetjes op m'n truitje en alleen maar omslagjurken. Lekker skinnys aan sneakers of all stars en een truitje.
Ik heb eens zo'n zwangerschapsbroek gekocht, dat zat me toch raar!! Die zakte de hele tijd af, terwijl het wel mijn maat skinny jeans was.. Op den duur zat die rand van de broek weer te strak.. heel apart... Ik heb geen idee wat ik moet halen.. want laten we eerlijk wezen, de hele zwangerschap je normale broeken aan, dat zit ook niet lekker.. Op den duur kan de rits ook niet meer dicht, en een haar elastiekje staat ook zo armoedig
Ik heb vandaag een spijkerbroek aan van voor de zwangerschap... BWWWWUUUUHHHH STRAK!!! Ik ga zo dadelijk de deur uit en hou het nog wel even vol, maar wanneer ik weer binnen ben doe ik lekker de knoop en rits los. Pfffff. Op naar de harembroeken en elastiek-broeken. Die draag ik ook gewoon zomaar, als lekker luchtig. Maar ik vrees dat jeans even op beginnen te houden.
Positiekleding zit pas beter als je verder in de zwangerschap bent. Tot een week of 12 heb ik ook geprobeerd zoveel mogelijk oude broeken te dragen, je merkt vanzelf wel wanneer het te strak gaat zitten. Ik moest de knoop in de auto open doen, toen wist ik genoeg Hippe positiekleding shoppen vond ik verder niet heel makkelijk, met name vanwege mn maat/lengte (46/1.83). Helaas in Nederland niet zoveel opties in de doorsnee winkels, in België kun je bijv veel meer vinden bij h&m en c&a. Online shoppen is niet mn favoriet, maar was niet anders. Nu hoop ik alleen maar dat onze uk snel komt want pas mn positiekleding bijna niet meer!
Nee deze skinny zwangerschaps broek was gewoon precies goed, hij zat goed om de billen, maar ik had het gevoel dat ie nog strakker zat bij de rand als een normale broek.. en dan dat lapje stof erboven aan. het is echt niets voor mij.. denk dat ik ook maar aan de drollenvangers ga... en dat is ook al niets voor mij hahahaha comfort gaat boven style denk ik dan hoor...gelukkig staat de lente/zomer voor de deur!!
Hahahaha het elastiekje heb ik laatst nog gedaan. Ik moest een pantalon broek aan maar vertikte het om voor die ene afspraak een positie pantalon te kopen..hop..het elastiekje kwam tevoorschijn hoor in de hoop dat m'n truitje het kon verbergen. Volgens mij heeft niemand het gezien hahahhaa. Anders zou je ook leggings kunnen proberen of van die ja hoe heten die dingen nou eigenlijk....Ik noem ze huisbroeken maar ze zijn veel leuker dan dat.
Bij de eerste heb ik, op een korte zwangerschapsbroek en een joggingbroek na, altijd mijn eigen (spijker)broeken aan. Met een elastiekje bleef dat best ok zitten onder mijn buik
vraag me dan af of ik mijn normale maat moet aanschaffen, of een maatje groter.. wat draag jij erover heen?? en sneakertjes eronder? Moet het even voor me zien, en ja, leggings met zo'n strak jurkje vind ik ook nog wel leuk.. zolang het maar hip blijft..
Ik heb een maatje groter genomen omdat zulke broeken niet strak hoeven te zitten en omdat je zelf ook steeds groter wordt. Is zonde om volgende maand weer een nieuwe broek te kopen. Ik draag er inderdaad een shirtje overheen en sneakers. Net als op het plaatje. Alleen geen sjaaltje want daar krijg ik het benauwd van. Staat wel erg leuk trouwens.
Dat is ook erg leuk inderdaad. Ben alleen bang dat het al heel snel niet meer past omdat het niet mee rekt zeg maar
zat ik ook net aan te denken, dat het zo drukt op je buik.. nee dat moeten we niet hebben.. plus straks is het veel te warm voor zo'n heerlijke trui
Inderdaad hahaha. Laat de lente en de zomer maar doorbreken..kunnen we lekker de jurkjes aan. Daar heb ik er genoeg van en ga geen positiejurken kopen. Heb van die meerekkende driekwart jurken. Heerlijk en je buikje komt ook nog zo mooi erin uit
Ik heb deze gekocht v/d week: Zwangerschapsjurk+bolero (2-dlg. set) ahornrood/wolwit gedessineerd - Voor haar - bonprix.nl Leek me ook best leuk! Ik heb gelukkig nog stretch-broeken van nep-spijkerstof. Gewoon met een elastieken band. Of een jegging/legging/tregging of hoe ze die krengen ook noemen tegenwoordig; zulk spul. Deze heb ik ook: Zwangerschapspak (3-dlg. set) lichtgrijs gemêleerd - Voor haar - bonprix.nl In het petrolblauw. Niet onwijs hip, maar het zit echt als gegoten Ik zou het het liefst elke dag dragen.
ja van die stretch jurkjes idd.. dan knelt er ook niets.. toch wel een voordeel van de lente zomer eigenlijk.. alleen de hitte, daar zie ik wel wat tegenop..hahaha altijd iets te klagen..