Hallo. Ik ben gewoon erg benieuwd. Ik heb al een week echt een beurze gehele onderkant, dus heupen billen ect. Gister werd ik wakker met constand een harde buik iedere zeker 5 min wel en werden pijnlijker, gelukkig moest ik naar de vk dus meteen gevraagd. Ze heeft gevoelt en alles zat gelukkig nog dicht maar ze lag heel diep! Dat verklaard de pijntjes wel, de harde buiken deden gelukkig nog niets maar moest het wel in de gaten houden. Heeft uiteindelijk de hele dag aangehouden en vandaag vind ik het ook nog onrustig maar niet dat ik zeg datchet begint, xou ook nog iets te vroeg zijn. De vk denkt zelf (heeft ze al vaker gezegd) dat ik hoogwaarscheinlijk niet tot eind ga komen en iedereen in me omgeving verwacht ieder moment al, en moet eerlijk zeggen z'n gevoel heb ik ook. Nu vraag ik me af hebben meer meiden dit gehad? Hebben jullie tot eind gelopen of hebben de babys zich voor uitreken dtum aangekondigd?
Bij de eerste ook gehad. .. Vanaf 34 weken geloof ik. Vk en gyn zeiden ook steeds dat het eerder zou komen. Alles wees daarop. Uiteindelijk pas met 41+3 geboren dus hier zei het helemaal niks. Voor mijn gevoel was ik al heel lang aan het wachten. Dat wil ik nu niet meer dus ik negeer alle signalen, verheug me nergens meer op.