Ik moet eerlijk zeggen dat dit onder mijn categorie oubollige zwangerschaps kleding valt... maar hey..smaken verschillen toch en zolang jij het mooi vind is er niks aan het handje.
Hahahaha geef mij maar liever die hitte dan die ellendige kou. Was bij m'n eerste ook hoogzwanger in de zomer en ergens was het heerlijk!!! Lekker veel buiten geweest maar er waren ook dagen dat ik uitgeteld op bed met de ventilator lag.
Nee daarom Misschien kan een ander er ook nog wat mee. Vooral die tweede link zit echt zo heerlijk. Luchtig, licht en (vind ik) niet verschrikkelijk lelijk. Ik heb juist een hekel aan die halve hoodies/sweaters met zo'n ultra buik erin. Het lijkt net alsof je klaar bent voor de sportschool en naar mijn ervaring zit je buik eigenlijk nooit echt 'mooi'.
Nee klopt die tweede valt nog wel mee..en als ik er zo naar kijk geloof ik je graag dag het erg lekker zit
Ik draag sinds anderhalve week zwangerschaps skinnys. Kreeg m'n knoop niet meer dicht dus moest wel. Niks oubollig hoor Ook leuke jeans van Esprit en Mamalicious gekocht, ik ben 1.80 en de lengte is prima! Bloemetjes, overslag vestjes en tuttige jurkjes (de standaard prenataal jurken) zijn niet mijn ding en die ga ik dus ook echt nietcaandoen. Genoeg trendy en stijlvolle alternatieven
Ik heb tot 22 weken mijn eigen kleren kunnen dragen zonder elastiekjes. Daarna werd het allemaal heel snel te klein. Echt zo'n zw-broek was een verademing! En er zijn zoveel leuke positiekleren te krijgen!! Daar zou ik me geen zorgen om maken
Ik draag nog steeds mijn eigen kleding Skinny jeans met riem Onze baby zit hoog. Ik groei ook alleen maar aan de voorkant, er ligt er een bolletje op mijn buik en al mijn broeken vallen er onder.
Ik heb zwangerschaps-skinny jeans van HM en Mamalicious. Vind ik fijn zitten en leuk staan. Gewoon met n stretch shirtje, vestje erbij, sneakers of laarzen. Verder pas ik veel rokjes nog. Wat langere stretch shirts heb ik van Only. Ik hou ook niet van tuttige positiekleding maar er is ook best veel leuks te vinden
Verschrikkelijk zw kleding. Na 20e week heb ik pas 3 broeken, 1 shirt en 1 legging gekocht in mijn eigen maat (S) in zw kleding. T-shirts, vesten, jassen enz draag ik mijn eigen kleding..
Ik draag geen kleertjes. Niet voor, niet tijdens en niet na de zwangerschap. Mijn baby, die draagt kleertjes.
Ik heb 3 positie spijker skinny broeken. Gewoon hele hippe , zelfs 1 met gaten haha. Ik heb vaak een basis shirt erop in een effen kleur met een lekker dik wol vest of een leuke blazer. Jasjes kunnen niet meer dicht natuurlijk maar dat deed ik toch nooit. Ik ben sowieso een jasjes/vesten freak. Dit is makkelijk voor mijn werk met een mooi laars en in weekend met sneakers. Thuis draag ik eigenlijk alleen maar jogging broeken haha. Zit gewoon nu het lekkerst Probleem wordt nu meer bij mij schoenen : ik krijg dikke voeten en vooral na een paar uur doen mijn eigen schoenen pijn. Bij mijn vorige zwangerschap was ik zwanger hartje zomer en liep op slippers geen probleem dus gehad , maar ja is nu een beetje koud nog voor
Ik draag toch het liefst mijn positie skinny jeans. Heb echt een hekel aan jurkjes en rokken, dan moet je altijd netjes zitten En die band heeft nu nog niet zoveel nut nee, maar als je buik dikker wordt is het wel lekker. Denk dat ik in de zomer voor de harembroeken ga. Even kijken of ik de normale dan nog fatsoenlijk aankan en anders positieharembroeken kopen als die er zijn. Ben ze nog nergens tegen gekomen eigenlijk..
Ik draag ook nog steeds mijn eigen kleren, maar juist riem begint mij te irriteren. Alleen zonder zakt mijn broek af, geen idee wanneer ik denk dat het zover is. Vind het ook bijna jammer om er veel geld aan uit te geven voor zon korte periode.
Ik draag nog lekker mijn eigen kleding en kan dat waarschijnlijk de hele zwangerschap blijven doen. Ik draag altijd (stretch) jurkjes en soepel vallende tunieken. Heb bepaalde exemplaren welke denk ik extra mooi gaan staan met zo'n mooie bolle buik Draag altijd leggings, want vind broeken echt vreselijk zitten. Dus vermoed dat dit de hele zwangerschap wel blijft passen.
rond 13 weken kreeg ik nog maar 1 van mijn broeken aan, en heb ik toch maar gauw een paar zwangerschapsbroeken aangeschaft 2x voor 7euro bij H&M die prima zitten, en lijken op wat ik normaal ook zou dragen, maar dan onder mijn topjes een lekker flexibele band je merkt vanzelf wanneer het niet meer gaat