Riem dragen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Givenchy, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke88

Pupke88 Lid

23 feb 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi leuk al die verhalen.. Nu 6 weken en 2 d zwanger maar ik krijg nu al mot met mn broeken😁 Probeer nu jurkjes en idd een positiebroek, ook ik ben geen fan van die band..

De zomer komt er aan, toch?! 😊

2. grasspriet84

grasspriet84 Niet meer actief

Vanaf week 14 ben ik positiebroeken gaan dragen. Echt, wat een verademing! Mijn buik was heerlijk ontspannen! Ik wist dus ook niet wat ik kopen moest. Ja, je eigen maat, maar er zijn 101 soorten! Online kopen vind ik Eem ramp en ik heb het geduld (en de zin) niet om te gaan winkelen. Ik kwam terecht bij een zaak in Heerenveen in Friesland en die mevrouw heeft me zo goed geholpen! Ik kon zitten en zij ging alles uit de schappen halen. Ze wist ook precies wat goed stond! Uiteindelijk heb ik twee broeken gekocht van Queen mum. Er zit elastiek in de boord, dus ik kon het strakker trekken als ik wilde. De flap over je buik (hoe heet zoiets?) zit superlekker en lubbert niet (nog steeds niet). Een skinny en een straightfit gekocht. Ook een tuniek. Doe ik er een zwarte legging onder met zwarte instappers en dan heb ik ook nog iets leuks asn op een feestje.

Ook eenbroek gekocht bij H&M maar daar heb ik veel spijt van. Er zit geen elastiek in de broek en de flap moet de broek omhoog houden. Dit vind ik echt niet comfortabel om mijn buik.

Ik vind dat er echt leuke positiekleding te koop is! Maar eerst even advies in een winkel vond ik prettig. Nu weet ik wat staat en niet en kan ik het online bestellen :)

3. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik kon echt mn eigen broeken niet meer aan. Dus overgegaan op jurken en leggings met tunieken.

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik heb 2 zwangerschapsbroeken, maar vind die band niet echt het lekker zitten. Heb vaak nog mn eigen broeken aan. Sommige zitten te straks dus met mamabelt. Vorige zwangerschap ook tot eind mn eigen broeken aan gehad op die manier, af en toe de zwangerschapsbroeken. En vaak jurkjes eigenlijk.

5. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rond week 9 begonnen met een zwangerschapsbroek. Maar die zit nu echt niet lekker. Zakt continu af en riem dragen vind ik ook niet lekker zitten. Voor de zwangerschap droeg ik al heel veel jurkjes en draag nu ook vanaf wk 12 ofzo alleen maar jurkjes. Gewoon normale die lekker meerekken, geen zwangerschapjurkjes. Paar keer gekeken naar zwangerschapskleding maar vind ze gewoon echt niet mooi.

6. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Ik heb de vorige zwangerschap tot aan de laatste dag mijn gewone kleding gedragen! Gewoon een lage skinny jeans en wat langere hemdjes/truitjes. Ging prima!

Deel Deze Pagina