Hoi, Ik heb even een vraagje, zit momenteel in een 'kledingdip'. Na 2 bevallingen is t allemaal niet meer even strak...........en weet even echt niet meer wat ik nu aan moet doen. Heb laatst al wat vriendinnen kleding voor me laten uitzoeken in de stad, maar ook dat lukte niet echt! Ik ben op zich niet echt dik (maat 38, soms 40), maar de boezem was al niet veel en is verder geslonken en m'n buik/middenstuk is juist dikker/flubberiger geworden. Wanneer ik nu een lange trui/blouse/shirt aan doe, moet ik daar nu juist wel een riem omdoen, of accentueert dat nu juist m'n mindere stuk???? Indien ik wel een riem moet doen, juist een smalle of een brede en dan strak of juist los.......... Andere tips om juist dit middenstuk (wat nu een beetje recht en massief lijkt) te camoufleren???? Alvast bedankt, miepie
inderdaad een buikriem dragen, brede riem en die kun je dan beetje ' los' dragen, vind ik altijd erg leuk staan bij een tuniek of lange blouse!
Ik heb laatst een broek gekocht met een langere trui en daarover een bredere riem, Een beetje losjes dragen dat camoufleert de flubber aan mijn buik.
Ik kreeg als tip dat je de riem dan het beste wel een beetje in dezelfde kleur als je kleding moet dragen omdat het anders juist de minpunten benadrukt. en ik ken je probleem, heb precies hetzelfde helaas.. Bij mij helpt een goede beha en een correctieshirtje nogal goed. En dan het beste een correctieshirtje die onder je beha stopt zodat je borsten niet nog platter worden gedrukt. Bij de goede lingeriezaken vaak te krijgen.
alvast bedankt dames! Bij mij helpt een goede beha en een correctieshirtje nogal goed. En dan het beste een correctieshirtje die onder je beha stopt zodat je borsten niet nog platter worden gedrukt. zit dan wel lekker, of is t 'alles voor de goede looks overhebben', haha!
Goedkopere oplossing voor het corrigerend ondergoed: strakke herenboxer! Ik had voor het kraamverband op de markt een aantal herenboxers gekocht. (vijf voor een tientje) Van die volledig elastische dingen met een brede bovenrand. Ik kreeg van een heleboel mensen al complimenten dat ik mijn figuur zo snel terug heb, terwijl het in werkelijkheid aan alle kanten flubbert. En ze zitten nog heerlijk ook! Voorlopig blijven m'n strings nog even in de la liggen.
Jahoor hier zit het prima, je moet wel de goede maat kopen hoor, te strak zit niet lekker idd. Bij de hema heb je goede, in een soort hemdje met vhals, kunnen bijna overal onder. die gaan alleen wel over je beha maar bij mij zit het dan wel evengoed mooi. Echt het proberen waard!