wallaboo baby overall - welke maat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Zelena88, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zelena88

Zelena88 Actief lid

17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    Hoi!

Ik wil de Wallaboo baby-overall/voetenzak kopen, maar ze bieden hem aan in maat 50-62 (0-6 maanden) en 68-80 (6-12 maanden). Ik ben 26 september uitgerekend, dus de wintermaanden vallen in het eerste halfjaar. Maar mijn moeder zei dat ik toch beter voor de grotere kan gaan, omdat je meer met de baby wandelt als deze iets groter is, daarbij kan je de mouwen natuurlijk omslaan (al weet ik niet of dat lukt bij zulke dikke stof). Wat zouden jullie kiezen? En hebben jullie misschien ervaring met deze overall? Ik heb ergens gelezen dat hij iets groter uitvalt.

Alle tips zijn welkom!

groetjes! :)

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    het verschil tussen 56 en 68 is best groot, dan heb je kans dat de kraag veel te wijd is, muts ook, gevolg dat je er eigenlijk niks aan hebt

3. Graatje

Graatje Lid

9 jun 2013
    77
    3
    8
    Vrouw
    Hoi, ik heb deze ook gekocht en verwacht ons zoontje ook eind september. Heb ook getwijfeld welke maat ik zou nemen, maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat de maat 0-6 mnd precies in de koude maanden valt. En de maat 6-12 maanden zou in de 'warmere' (blijft NL he) maanden vallen. Dus toen voor de maat 0-6 mnd gegaan. Het is overigens een heerlijk zacht ding en ziet er erg mooi uit. Ik heb 'm in de outlet bij wallaboo zelf gekocht: OUTLET

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

In maart heb je niet echt meer een baby overall nodig lijkt me. Het wordt dan al redelijk warm.
    Ik zou dus voor de 56 gaan.

5. Zelena88

Zelena88 Actief lid

17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem

Ik heb m inderdaad ook maar in de kleine maat gekocht en ook in de outlet! Hij is echt mooi afgeprijsd! ;) bij andere online winkels nog wel 60 euro...

6. casowary1985

8 jan 2013
    15
    0
    0
    Hey

Ik vind hem ook supervet :D
    Ben 9 september uitgerekend, ook voor mijn zoontje nog de kleine doen?
    Vaders is alleen wel 1.95m lang en kwam (wel na 43weken) met 58cm ter wereld....

Vind de voetenzak nore ook super, maar dat wordt dubbel zeker?
    Welk product zou ik dan kiezen?

Deel Deze Pagina