Hallo, ik heb twee body's nodig. Wie weet fijne die niet al te duur zijn? Het is maar voor tijdelijk. groetjes!
Ik draag ze. Ik heb er een paar van Boohoo.com, die zitten mooi en hebben leuke designs. Alleen vergaan ze helaas wel snel, maar daar is de prijs ook naar. Aangezien je ze maar tijdelijk wilt dragen zijn die dus misschien een goede keuze voor jou.
Yes, me me!! Hunkemöller heeft mooie voor een prima prijs. Net als de body van Marylin of Maidenform die je via wehkamp kunt krijgen. Maar mijn favoriet is van Triumph. Ik vind het heerlijk. En het kleed prachtig af.
Als je ondergoed bedoeld, heb je goedkope en lekker zittende body's bij Bonprix Ik vind het een uitvinding!
zo zat ik net ook al even Niet specifiek jou stijl maar idd onder of boven kleding.. Misschien vertelt ze het ons zo
Badpak-achtig - ja. Corrigerend - hoeft niet. Ik draag ze vooral omdat ik een hekel heb aan een blote rug als ik buk. Ik heb ze ook van Bonprix, die zitten heel fijn.
Ik kan niet meer zonder en ben niet compleet als ik hem niet aan heb ik kocht ze altijd bij de hema maar die heeft ze niet meer. Nu vaak een goedkope variant bij de livera of hunkemoller.
Waar kun je die figuur corrigerende kopen voor niet al te veel geld? En voor de dames die zo'n ding hebben zit hij dan niet enorm strak bij je benen? Zodat je van die uitpuilende spekrollen bij je benen krijgt haha
Wat ik me dus altijd afvraag bij die dingen; moet je je dan niet helemaal uitkleden als je gaat plassen?
Dus als ik het goed begrijp is het eigenlijk gewoon een romper voor volwassenen? Lijkt me ideaal. Lekker warm in de winter.
Ik heb er 1 met pijpjes van de hunkemuller. Hij hangt net iets boven je heupen waardoor die ook in het gareel blijven. En geen vetrollen 35 euro geloof ik..
Dank jullie dames. Ik heb ze ongeveer een week of 18 nodig naar schatting. Ik moet namelijk een soort van corset dragen (heeft niet de traditionele corset werking) voor mijn diastase van de buikspieren. Ik draag hem nu over mijn onderhemd, maar die kruip er steeds onder omhoog en dus gaat het corset ook omhoog aangezien ik een taille heb. Ik hoop dat het beter blijft zitten door een body. Die moet dus goed aansluiten aan mijn lichaam, ook in de lengte (zodat alles minder omhoog schuift). Daardoor lijkt die van Bubblez, aangezien die op de heupen hangt, juist minder geschikt. @ gewoonlinda precies, een romper
Ik vrees dat je dan toch een wat duurdere nodig zult hebben zoals van Triumph. Anders online kijken of ze misschien ergens in de uitverkoop zijn? Bij Hema hebben ze heel soms ook bodies trouwens... Ik droeg ze zelf ook vlak na de bevallingen van mijn dochters voor wat steun.