Ik hoorde dat het handig is een stoel neer te zetten in de babykamer ivm met de voedingen. Maar wat voor stoel gebruiken jullie? Ik wil liever niet een te dure omdat uiteindelijk de stoel toch de kamer zal verlaten. Iemand leuke tips? Of misschien wel een stoel over? (over te kopen?)
Ik wil graag zo'n ouderwetse oma-brei-schommelstoel Vind het gewoon leuk staan. Snuffel nu alvast marktplaats en 2ehandswinkels af, wie weet kom ik iets tegen. Ff schuren en een lakje verf erop en ze zijn weer als nieuw...misschien is dat een idee?
had geen plaats voor een stoel dus ook niet gemist en heb Teun altijd lekker op bed gevoed... zowel overdag als snachts en toen hij over ging op de fles alleen nog de laate voeding dus het hoeft niet ....
ik heb voor 25 euro een prachtige schommelstoel gekocht op marktplaats! zowiezo een favo-site van me; heb er bijna alles voor de baby vandaan (scheelt echt honderden euro's!).
Wij hebben bij Ikea een lekkere stoel gehaald, met voetenbank! En niet zo heel duur. En hij blijft misschien wel op Eva's kamer staan.
Wat ik me kan herinneren van het voeden, is dat het fijn is steun te hebben aan de zijkanten. Zodat je geen lamme arm krijgt met voeden... Ik ga voor een klein dicht fauteultje, denk ik, zodat een evt. kussen er niet steeds uitvalt, als steun voor mijn armen/rug.
Ik voed altijd in bed, met borstvoeding is dat wel zo makkelijk. Ik schuif 'm naar beneden (hij slaapt tussen ons in) en als hij klaar is schuif ik 'm weer omhoog. Perfect!
Vind een schommelstoel ook erg leuk ! Hier staat er zo'n luxe bureaustoel in de babykamer voor de voedingen. Makkelijke hieraan is dat we hem even naar de pc kamer rijden als we met zijn tweeen op de pc zitten
Wij hebben geen stoeltje op de babykamer en ik moet zeggen dat ik hem altijd heb gemist maar op de een of andere manier kwam het er nooit van er een te kopen. Ik zou inderdaad gewoon eens op MP kijken of bij de gamma/karwei, daar hebben ze vaak ook leuke fauteuils voor niet al te veel geld.
Hier hebben we ook een schommelstoel van MP. Ik vond het heel fijn voor de nachtvoedingen. Ons meisje heeft vanaf geboorte in eigen kamertje en bedje geslapen. In bed voeden was voor mij niet altijd even prettig. De stoel heb ik zelf opnieuw geverfd en bekleed. Maar omdat de leuningen toch iets te laag zijn ook nog zelf een voedingskussen in elkaar gezet. Een hoes van de hema eromheen, die bleek te groot te zijn. Daar 2 gordijnringen ingezet en nu hangt het kussen met de ringen aan een knop van de stoel als hij niet in gebruik is. Hier dus ook een actieve doe-het-zelver
ik heb een schommelstoel, 2dehand gekocht voor weinig geld en hem wel wit geverft(veel werk met al die ronde spijlen en versiersels)