Een aantal weken geleden heb ik een Mutsaerts kinderwagen gekocht tweedehands. Hij heeft een reiswieg, kan een buggy worden en er kan een maxicosi op. Ik heb hem incl. alle hoezen en toebehoren. Nu kreeg ik vandaag van mijn moeder een mountain buggy urban jungle. Ook tweedehands. Ook weer met alles erbij. Ik wil er nu een weggeven omdat ik niet twee kinderwagens nodig heb. Ze zien er allebei als nieuw uit, zijn allebei voor 1 kindje gebruikt. Kunnen jullie mij helpen met kiezen?
Wat lief van je moeder! Ik ben niet bekend met de mutsaards, maar weet dat de urban wat meer een 'terrein' wagen is. Dus loop je regelmatig door het bos o.i.d. is die misschien heel handig. Deze vragen misschien beantwoorden? Welke stuurt het meest prettig? Kun je met 1 hand manoeuvreren. Kun je door de gangen van de kruidvat (oke, meestal niet mogelijk ). Kunnen de zitjes in meerdere standen, dus ook liggend? Wat verwacht je van een kinderwagen? En welke voldoet daar het meeste aan. Welke vind je domweg het mooiste. Succes met kiezen! En gaat er iemand 1 dag in de week oppassen? (zo hebben mijn schoonouders 2 kinderwagens.. een enkele en een duo, gekke mensen ). Maar dat scheelt voor ons heel wat gesleep. Dan kun je misschien die andere daar stallen als diegene dat wil.