Ik ben simpelweg op zoek naar ervaringen met de rietjesbeker Avent of Hema! Dus....laat jullie mening horen! En vanaf (ongeveer) welke leeftijd drinken jullie kleintjes hier uit?
Wij gebruiken die van Avent. Erg tevreden over. Over die van de Hema lees ik trouwens ook altijd positieve verhalen.
Wij gebruiken ook avent, is anti lek en vooral stevig. De rietjes kunnen vervangen worden wat ik erg handig vind. Alleen de tekst gaat op den duurvan de beker af als je hem in de vaatwasser doet, maar dat vind ik niet storend, ze zijn goed schoon te houden.
Ik heb die van Nuby, vind ik persoonlijk erg fijn. Die van de hema heb ik ook twee keer gehad, maar deze lekt (hoor ik wel van meer).
Ik heb die van de Hema, hij drinkt er super uit, maar hij lekt wel behoorlijk. Gelukkig drinkt hij alleen nog maar water dus neem de beker eigenlijk altijd leeg mee als ik ergens heen ga.
Niet de vraag, maar wij hebben Nuby. Ik vind hem alleen moeilijk schoon te maken met al die hoekjes (we hebben geen vaatwasser)
Hier hebben we de nubby rietjesbeker. Vanaf 1 jaar gebruikt ze die al! Sinds kort ook een 360 graden beker aangeschaft maar daar wil ons damentje nog niks van weten
Wij hadden altijd hema en die lekte wel iets maar verder erg te vreden. En van avent de oefenbeker. Die moest je altijd heel goed dichtdoen en paar keer controleren voor hij goed zat maar ook een fijne beker. Maar onze jongste houd de hema beker continue op de kop en dat lekt als een gek en de oefenbeker weet ze zelf los tr halen. Dus nu overgestapt op nuby. Die is erg fijn!
100 % zeker die van de hema. Hier lekt die niet en kost maar 3 euro. Recent een nieuwe nuby weggegooid omdat zelfs ik er geen drinken uit kreeg.
beiden had ik in huis, maar hier dus steeds de rietjes kapot..... en dan is de hema toch handiger. voor die prijs kon ze er een hoop slopen. uiteindelijk zijn haar hema bekers nog steeds heel haha