Toevallig vd week die van de Hema gekocht voor dochter 14mnd. Werkt perfect. Ze drinkt al uit Hema tuitbeker sinds ze 7/8 maanden was. Gewone beker oefenen we wel al, maar zouden we nog wat actiever mogen proberen. Dit is wel zo gemakkelijk...
Avent! Lekt nooit. Hema hebben we ook gehad, en nog op het kinderdagverblijf, maar daarmee helaas wel lekkage. Een stuk goedkoper, maar die nattigheid steeds dat was ik echt zat.
Ik heb voor mn dochter de kruitvat bekers gekocht en die doen het nog steeds prima na bijna 3 jaar. Had ook 1 van hema maar die lekte idd snel
Dochter heeft de rietjesbeker van difrax. Voor bij de boterham heeft ze nu die van hema maar die mag ze dus niet meer los mee lopen. Overal lag melk
Hema lekt... regelmatig plassen drinken op de grond omdat zoontje de beker ergens heeft laten slingeren.. avent heeft dat toch echt veeeeel minder
Haha, je moet een beetje bijten in het rietje zodat de opening open gaat . Ik dacht dat zal wel ff duren voordat m'n zoon dat onder de knie heeft maar nee hoor, hij kon er gelijk uit drinken.