Ik heb het idee dat Finn zich een beetje verveelt. Hij heeft in principe het speelgoed dat hij al had bij zn geboorte. Ik heb laatst zo'n activity centre gehaald, maar die vind ie niks aan! Wat voor speelgoed hebben jullie kindjes? Wat is favoriet? Ben vandaag bij de bart smit wezen kijken, maar ik kom er niet zo goed uit! Dank jullie!
Bij ons zoontje is de babylaptop van Vtech favoriet. Maar hij vindt het activity center wat in de box hangt ook erg leuk. Dus als Finn dat niet leuk vindt, is misschien de laptop ook niet zo'n plan. Verder vindt mijn zoontje alles wat juist geen speelgoed is leuk... Dus de telefoon, afstandsbediening, pollepel, etc. Misschien kun je daar iets mee (heb je nog een oude telefoon liggen??).
Poppetjes van Little People, Dikkie Dik Knisperboekje, Sambaballen, zachte blokken. Hier speelde ze rond de 8/9 maanden mee.
Justin is ook snel uitgekeken op zn speelgoed op het moment. Er is niet echt 1 ding favoriet. Vandaag is dat speelgoed A en morgen weer speelgoed B. Wat hij op het moment wel al een poosje helemaal geweldig vind is een wasteil. Ik heb een blauwe wasteil waar ik alle kleinere speeltjes in gedaan heb. Bijtring, rammelaar,bal, poppetjes enz. Hij vind het erg leuk om de wasteil leeg te plukken, kijken wat er allemaal in zit en als de teil leeg is gaat ie lekker met de teil spelen. Leukste is als de teil omgekeerd ligt en hij er met de handen op kan slaan, net een trommel.
Stapel emmertjes: helemaal een succes hier. Vooral om ze tegen elkaar te klappen En afstandbedieing, telefoon, zachte bal en badeendjes
Hier zijn momenteel favoriet: - Activity centre, activity knuffel - Stapelringen - Nijntje plastic blokken - Vormendoos (van die vormtjes die je door een zelfde vormpje in een plastic doos moet doen). - Plastic boekjes Allemaal leuk om op de kauwen, naar te kijken, mee tegen elkaar te slaan en te gooien.
- Plastic tupperware bakjes - Simpele vormenstoof - Pan en een lepel, kun je zo'n mooie geluiden mee maken - Zo'n stapelding met plastic ringen van FP Hebben we voor een klein kapitaal aan speelgoed, speelt ze hier mee! Haha. En ik wissel het speelgoed iedere 3/4 dagen. Dat scheelt ook
hier zijn van die vormpjes van een vormenstoof favoriet bat and wobble pinguin van fisher price. kan je kindje tegenaan duwen en dan beweegt hij babygym zetten we haar gewoon bij neer (liggend al een tijdje niet meer) en dan kan ze er leuk mee spelen. verder ook de dingen die geen speelgoed zijn (afstandsbediening, lepels enz)
hier vooral het Activity centre, puzzel stukjes , boekjes, knuffels en niet te vergeten de stapel blokken...
stapel bekers met balletje erin knisper boekje plastic ring ( soort rammelaar ding) trommeltje ( zonder de stokjes) lege zwitsalfles afstandsbediening...ja ja ze heeft haar eigen haha vooral dingen waar ze mee tegen elkaar kan slaan op op kan slaan en in haar mond kan doen zijn leuk!