ik heb een vraag heb een zoontje van 5 maanden. mit dit fijne weer wat doen jullie je kindjes dan aan doen jullie ook nog een mutsje op. ik doe het nu wel nog maar wou graag ervaringen weten. alvast bedankt
oke ja dat dacht ik ook omdat gewoon te blijven doen mensen zeggen wel eens met dit weer hij hoeft dat toch niet meer op maar vind het nog te koud voor het af te laten dank jewel
binnen doe ik het ook niet meer alleen als we naar buiten gaan zelfs de oudste van 2.5 heeft dan nog een muts op
Mijn zoontje van 6 mnd heeft buiten zijn capuchon op, hij heeft ook amper haar op zijn bolletje. Verder ligt hij natuurlijk in een voetenzak-wrapper in de wagen. Mijn dochter van 3 heeft geen muts op, zij heeft haar en zegt het eventueel zelf wel. Zo deed ik het vorige winte toen ze 2 was ook al.
Ligt eraan wat we gaan doen. Gaan we wandelen of fietsen dan krijgt ze zeker een muts op. Maar gaan we met de auto weg, dan niet meer.
het was hier vanmorgen 0 graden toen we naar buiten gingen! echt wel dat er dan een muts op gaat... die paar sprieten op zijn koppie houden de boel nog niet warm genoeg hoor!
mijn dochter heeft in de wandelwagen geen muts op, ik trek de touwtjes van de lodger bunker goed aan.. en ze heeft een behoorlijke bos met haar dus dat scheelt ook..
Meestal is het hier 11 uur-half 12 voor we naar buiten gaan voor het eerst, dus dat is wel anders. 's Ochtends vroeg lijkt he tme idd nog te koud nu.
Ik doe Irem zeker nog wel een muts op met dit weer, ook al ligt ze in de voetenzak van de wagen; het is echt nog wel koud en die wind ook.