Hallo, ik heb een vraagje heb een paar maanden geleden een buggy gekocht voor vakantie. heb de buggy als 5 standen buggy gekocht, wil dat zeggen dat de buggy helemaal plat kan? ik heb hieronder afbeelding van de buggy, dus wie o wie weet dit? groetjes, oemie
ik heb ook een 5 standen buggy, maar helemaal plat kan hij zeker niet....Dit is denk ik een andere, maar uiterlijk lijkt hij er verder wel heel erg op. Zelfde idee denk ik. Ik geloof dat er maar 1 buggy is, die helemaal plat kan, en dat is de Quinny Zapp -maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten...
De quinny zapp kan juist helemaal niet plat. Die heeft alleen een zitstand. De quinny senzz kan wel redelijk goed plat. Oemi: met deze buggy heb ik helaas geen ervaring.
Volgens mij kan geen enkele buggy echt helemaal plat.Wij hebben de maclaren,die heeft ook meerdere standen en kan vrij plat.Maar je blijft een knikje houden.
ow oeps - dan haal ik wat door elkaar en is er wat anders (unieks?) met de zapp.. foutje . Ik zag net in het baby/dreumes topic ook al een soortgelijke vraag voorbij komen overigens...
Zapp kan inderdaad helemaal niet anders dan in de zitstand. Is eigenlijk een hele dure 1-stands-buggy (maar dan compleet opvouwbaar en dus ERG licht en klein!) Wij hebben ook zoiets als op jouw plaatje, maar helemaal plat kan hij niet. We hebben 'm voor het eerst gebruikt toen onze jongste dochter 5,5 maand was. Ging prima!
De chicco lightway kan volgens mij ook helemaal plat. Heb zelf de maclaren en hier slaapt dochter ook goed in als we een dagje weg zijn.
Chicco liteway die hebben wij thuis en die kan idd behoorlijk plat. Weet niet of het 100% is maar zeker wel 95% plat.
Hoe oud is het kindje dat er in gaat? Wij hadden ook een buggy gekocht voor op vakantie toen mijn zoontje nog heel klein was een maand of 2 en die heb ik met een universeel kinderwagennestje erin gehad omdat de kinderwagen ook te groot was om mee te nemen en dat ging super met een extra handoek er onder om de knik weg te werken ging super en hij heeft heerlijk geslapen in zijn nestje in de buggy, maar goed als het om een kindje gaat dat al uit de bak is kan je het gewoon doen en eventueel een extra dekentje onder de billen en rug doen zodat het minimale knikje niet meer opvalt. Succes fijne vakantie