Hema prima als je de dop er maar niet scheef op draait. En als je het rietje wegklapt lekt er niks meer. En mooi prijsje 3, 99 geloof ik.
Hmm ik heb een lekvrij van de nuby, wilde er eentje bij, maar 2 keer achter elkaar dat het langs de schroefnaad eruit stroomde, beide direct weer ingeleverd... Nu twijfel ik, ergens anders een nuby of toch een van een ander merk, maar krijig je dan geen verwarring ?
Nee hoor dat merken ze meestal niet eens ik heb ook verschillende merken geprobeerd maar het maakte niets uit. Zolang ze maar konden drinken vonden ze het goed haha
Deze hebben wij ook en bevalt ons prima. In de gebruiksaanwijzing staat ook om lekken te voorkomen, dat je de bovenkant goed stevig dicht moet drukken op de onderkant om de druk uit de beker te halen.
Ik heb ook die van de Hema, het enigste wat het lekt is hetgeen wat er in het rietje zit. Wel de dop er recht op draaien uiteraard.
Wij gebruiken die van de Hema, die van nuby begrijpt ze niet dus wil ze niet (die gebruik ik nu ) ik ben wel sl aan de derde bezig, want na een aantal keer uit de wagen/kinderstoel geworpen te zijn barsten ze... (Maar ze zijn ook maar drie eu)
Ik had eerst Nuby rietjesbekers. Alleen het nadeel van deze vind ik dat er veel sap in het rietje blijft zitten. Daarna Avent, maar deze gaan lekker als een paar keer op de grond gevallen zijn. Daarnaast zijn ze ook ingewikkeld uit elkaar te halen. Nu HEMA en deze zijn perfect. Nooit meer last van lekken en ze kosten maar 3 euro.
Ik heb die van de Hema, lekt wel soms, maar als je na het inschudden een slokje eruit drinkt is het verholpen
hier ook hema, met kapje dicht goed bestand tegen lekken in de tas. Wel al aan de tweede bezig, de eerste is een keer te vaak op het terras gevallen Nuby snapte ze hier eerder niet (moet je bijten en zuigen tegelijk), en ik vond/vind t ook maar een onding met dat rietje in meerdere delen, en erg groot voor kleine handjes. @fonteintje: moet je eens een rietjesbeker mee het vliegtuig in nemen bij gewoon op de grond blijven nooit last gehad trouwens, maar ik maak er ook nooit dranken in aan door te schudden.