over een paar weken wil ik beginnen met kolven voor als ik weer aan het werk ga. Nu had ik vanavond mijn kraam aan de telefoon en zij adviseerde de vaculess fles omdat de kleine meid dan het zelfde werk moet doen als aan de borst. Dit zou een hele goeie fles zijn voor bv-kindjes. Wie heeft ervaring met deze fles?
Wij hebben deze fles ook gebruikt. Ik moest onverwachts eerder aan het werk ivm ziekte van een collega. Hierdoor hadden we helemaal nog niet geoefend met de fles. En toen het dus moest wou meneertje niet! Uiteindelijk de tip gekregen om de vaculess fles te gebruiken... En ja hoor het werkte!! Ik vond zelf de zakjes niet zo handig er knapte er wel eens een. Maar er was hier laatst ook ergens een topic over en daar werd gemeld dat de vaculess fles uit het assortiment gaat???
Hier ook de vaculess! De enige fles die zoon in het begin snapte, daarna nog wel eens de medela of hema of avent geprobeerd, maar deze stromen zo snel dat hij zich verslikt en gaat spugen. Vaculess was altijd bij kruitvat verkrijgbaar en daar kon ik het laatst niet vinden, maar ik heb het toen online besteld.
bedankt dames. Ik zag dat de vaculess besteld online besteld kon worden of bij een bepaalde thuiszorg instantie. Ik ben er nog niet helemaal over uit maar we zullen het zaterdag zien dan krijgt ze voor het eerst een flesje
Ik gebruik wel de zakjes (150ml) om de melk in te vriezen maar niet de flessen. Heb zelf altijd de Tommee Tippee gebruikt en hier 2 keer geen enkel probleem geweest om van fulltime borstvoeding naar enkele keren per week gekolfde voeding over te gaan. Wij zijn gaan oefenen rond de 5 weken en beide keren ging het meteen goed. Heb wel eens bij het systeem staan kijken maar vond het te ingewikkeld met die zakjes enzo.
Het zoontje van mijn vriendin pakte ook geen enkele fles. Tegenstribbelen en uiteindelijk paniek als hij de fles al zag. Bij het Kruidvat heeft ze toen de Vaculess gekocht en sindsdien drinkt hij zonder probleem.
idd vaculess gaat uit het assortiment dus pas op! de kokers lijken voorlopig nog verkrijgbaar, maar de zakjes daarentegen... wij hebben de medela calma gebruikt, even oefenen en twee weekjes nodig om aan te leren maar nadien supertevreden over. zou ook de borst simuleren omdat er ook echt aan gezogen moet worden voordat er iets uit komt. succes met het maken van je keuze!
Benieuwd welke keuze je hebt gemaakt... Hier de philips avent natural. Zoon is bijna vijf maanden en drinkt wel uit speen 1... (de speen tot 4 weken) Speen 2 die standaard op een wat grotere fles zit zorgt voor verslikken bij hem...
ik heb niet gekozen maar meisje ze pakt sinds vorige week als mama maar niet in de buurt is de aventfles. Ik ga dus gewoon andere dingen doen als papa de fles geeft en als ze bij oma is is mama toch werken of naar school dus probleem opgelost