Haai meiden, Mijn meisje is nu ruim 8 maanden en doet af en toe een poging om te gaan kruipen. Nu lukt dat nog niet echt maar dat komt vast wel. Wij hebben een laminaat vloer, dus lekker glad. Er bestaan vast wel goede stokjes/ slofjes waarmee ze iets meer grip hebben. Wie heeft er tips? Ella
ik deed altijd blote voetjes, daar ging het het best mee..als het ehct heel koud was dan sokjes met veel antislip patroon erop .. hier droeg zoon babydutch slofjes!
Hier ook laminaat en meestal blote voeten. Had ook dikke sokken van falke met nopjes eronder (ben de naam even kwijt) en leren slofjes van oxxy..
Idd blote voetjes, maar nu misschien nog een beetje koud. Wij hadden slofjes van Babypaws en van Aapies ...
hier op anti slipsokken van de kruidvat bambino en op slofjes van aapies, maar ook heel vaak op blote voeten.
hier ook gewoon op de blote pootjes, maar ze houd ook maar weinig aan dr voeten, alles moet uit. Maar voeten moeten volgens mij bij kruipen niet het probleem zijn, lijkt mij eerder dat het dan bij de knieƫn ligt?