Mijn ervaring: Tamariscos Menorca

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mirro, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Hoi,

Ik heb hier al veel gelezen van meiden die naar Tamariscos gaan.
    Zelf ben ik een paar maanden geleden geweest, maar ben eerlijk gezegd niet super enthousiast :(
    Ik wil dit toch graag meegeven, voor degene die nog een beslissing moeten maken en misschien dat er meer mensen zijn die het niet met mij eens zijn.
    Het zwembad: het zwembad is vrij diep (min 40 cm), waardoor kleintjes niet kunnen zitten in het zwembad. Ook is het vrij klein (er zijn er wel 2) en zijn er geen speeltjes. Als ik het vergelijk met een center parcs zwembad (kleintjes kunnen daar zitten, waterspugende zeehond, paddestoelen waterval e.d.), is het echt niet veel.

Als je een beneden app hebt, zijn de terrassen open, zonder hekje. Op een enkele na, maar die terrassen zijn weer erg klein. Veel app liggen aan het zwembad (een kleine die kan lopen, is dan ook bnnen een paar seconde bij het water), andere liggen aan een kort grasveldje met daarachter de klif (oftewel rotsen en een afgrond).

Heb je geen terras, dan zit je vast aan het balkon, wanneer je kleintje in zijn/haar eigen bedje slaapt. Dat heb je overal... maar hier is geen parasol aanwezig. Dus met een beetje pech, zit je 3 uur op een over-verhit balkon. Voor de volledigheid: je kan wel een parasol huren, maar geen voet om het in te zetten (dus alleen op het strand en gras te gebruiken).

Speeltuintjes: vooral voor wat oudere kinderen. Schommels zonder steun, wip zonder steun (wiebelt waardoor voetjes knel komen te zitten en kans op splinters). Er staat een hoge glijbaan waarbij de traptreden op een meter (bij wijze van) uit elkaar liggen en daarnaast ook op het punt van instorten staan.

En niet onbelangrijk: een stopcontact dat half uit de muur hing. Dit was op de binnenplaats.

Kinderstoel te huur (ik dacht ong 25 euro per week) en magnetron te huur (ik dacht 35 euro per week).

Gelukkig ook leuke punten;
    - leuke kinderdisco (dagelijks behalve zondag)
    - leuke activiteiten voor oudere kids (vanaf 3 jaar denk ik)
    - speelgoed kon geleend worden (opblaasbare spullen, emmertje, schepje e.d.)
    - vriendelijk personeel
    - voldoende ligbedden (in juni)
    - redelijk schoon app.
    - er werd altijd rekening gehouden met tijd van schoonmaken zodra één van de kinderen sliepen (in ieder geval tot 15 uur, want dan houd het op).

Nou, het is een lange lap tekst geworden.
    Maar goed, dit is zoals ik het heb ervaren.

Groetjes

Deel Deze Pagina