Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik een slideshow kan maken. Ik wil gewoon foto's als diashow voorbij laten komen met een mooie overgang, een tekst toe kunnen voegen en een muziekje op de achtergrond. Ik wil mn foto's niet online hoeven zetten voordat de slideshow gemaakt kan worden. Ik wil de slideshow op een dvd-tje kunnen branden. Wie kan me welk programma aanraden?
dat kan toch met powerpoint? bedoel je dat? daar kan je zo slideshow mee maken en tekst en muziek erbij zetten enz
Ik heb dat gedaan met windows movie maker. Kan je zelf de overgang kiezen enzo en ook muziek eronder zetten.
Geen idee, ik heb nog nooit met powerpoint gewerkt. Maar dat kan daarmee dus? Het kan dus ook met MovieMaker? Dank jullie voor de tips! Zijn er nog externe programma's waarmee je een slideshow kan maken?
ja met powerpoint kan het zeker weten. En ik persoonlijk vind het daar ook makkelijk te doen. Je kan de tijd kiezen van hoelang er tussen de fotos komt. Of ze van links of rechts moeten komen. Ik vind het goed te doen
Dat kan ook met windows movie maker ik vind dat wel een makkelijk programma ik was wel heel lang bezig en je moet wel veel foto's hebben als je het met muziek doet. Veel plezier en suc6
Ik heb net powerpoint geprobeerd, maar die werkt niet op deze computer (vraag me af waarom niet, zit originele software op) Movie maker ook geprobeerd en dat ziet er goed uit! Leuke overgangen. Nét niet degene die ik zocht, maar genoeg andere keus. Daar ga ik maar eens even mee knutselen! Bedankt alvast En mocht iemand nog andere tips hebben, ze zijn altijd welkom!