Hey dames, manlief en ik willen graag de zwangerschap van ons 4e kindje op een ludieke manier aankondigen via facebook enzo (nadat alle naasten en familieleden het uiteraard al hebben gehoord)... nu dachten we dat het leuk was om de zwangerschap aan te kondigen via een screenshot van wordfeud waarbij je zelf de letters hebt aangepast in de juiste tekst... Weet iemand of er een programmaatje bestaat waarbij je zelf het wordfeud-screenshotje kunt "manipuleren"? Heb even helemaal geen zin om dit via photoshop te gaan bewerken en ben op dit moment liever lui dan moe ...
jammer... nu wil ik eens van de mogelijkheden van internet (mis)bruik maken en nu bestaat het nog niet.... moet ik nog zelf gaan knutselen.... toch bedankt allemaal!!!! (tenzij iemand nog met een linkje komt )
wat een superleuk idee zeg die ga ik onthouden haha. ik heb werkelijk geen idee of het kan hoor, dus ben erg benieuwd of iemand daar de oplossing voor heeft
denk dat het misschien zoiets wordt... (duurt nog even voordat we het gaan vertellen hoor... maar dan ist alvast klaar )
Leuk idee! En gefeliciteerd. Ik wil absoluut niet onbeschoft overkomen, en al helemaal niet bemoeierig en meer van dat soort... maar ik zie staan nummer 4. Terwijl je in je onderschrift al wel meer namen hebt staan (helaas niet levend zie ik, wat ik erg verdrietig vind...)
Ik heb 3 miskramen gehad en 3 kinderen die hier nog rondspoken. Om het niet te verwarrend over te laten komen voor iedereen (de meesten van mijn facebook-vrienden weten niet dat ik (meerdere) mk(s) heb gehad) zetten we dit als 4e kindje.... voor ons is dit ons 7e kindje, maar voor de buitenwereld het 4e... btw... het is niet onbeschoft hoor... je kunt altijd vragen
wow dat ziet er erg leuk uit. maar hoe krijg je daar nou een plaatje van. hoe sla je het op. of moet je je registeren
ik heb het veldje gewoon ingevuld... dan via printscreen (een knopje op de pc) een "snapshot" van het scherm gemaakt. Deze via paint geplakt, uitgeknipt en opgeslagen als afbeelding....