Haha, hier ook! Om 0920 geslaagd voor mijn rijbewijs, daarna met mijn broer naar het gemeentehuis en 15 minuten later stond ik met het roze papiertje buiten en reed ik met de terug. Maar dat is alweer 14 jaar geleden
Ik ben op 2 januari geslaagd en dacht even snel erna mijn rijbewijs aan te vragen.... kwam dus thuis van een koude kermis. Mijn gegevens waren nog niet eens verwerkt! Pas in de middag kreeg ik de mail van het cbr met "gefeliciteerd met je rijbewijs" en ook toen pas was het bekend bij de gemeente. Ging dus wel een aantal uur overheen (ik ben om 10 uur geslaagd).
Zou dat gemeente afhankelijk zijn geweest dan? Ik heb mijn rijbewijs 20 jaar geleden gehaald op vrijdagmiddag en 'n aantal dagen later kon ik het pas ophalen.
Haha lief dat je t vraagt! Moet volgende week, dus nog even spannend Was iets te optimistisch in m'n openingspost met "over 3 weken", dat hadden dus 5 moeten zijn, haha
Het is voor mij al 20 jaar geleden maar weet het nog goed omdat ik 'm niet dezelfde dag kon halen en daarna was het hemelvaartweekend, wat was ik boos ....succes alvast met afrijden!
Ik heb toen om 14.00 af gereden en daarna gelijk aangevraagd. Extra betaakd en de volgende dag in huis. Maar ook dat is 10 jaar terug. Tegenwoordig moet je een afspraak maken hier.
Oh spannend dus! Ik ben net terug, helaas gezakt Hopelijk snel weer een gaatje! Bleghhhjh, baal dr behoorlijk van!
Mijn dochter moet as woensdag om 14.30 praktijkexamen doen...dat wordt dus ook pas na het weekend het rijbewijs ophalen...(nu eerst nog ff slagen ).
Moest invoegen op een hele korte invoegstrook, maakte de verkeerde keuze om een vrachtwagen voor te zijn. Haalde ik dus niet, dus een ingreep gehad Kan nu pas weer over 8! weken!!! Mega lange wachtlijst bij het CBR, extra balen dus!!!
Wat lief dat je ernaar vraagt! Ze is helaas gezakt.. Ze moest stoppen en dat deed ze ook zei ze, maar de examinator trapte ook op de rem. Tja, dan is het al gebeurd he. Ze was ook best boos en verdrietig maar gelukkig heeft ze het al wat los kunnen laten. het is ook de spanning he. Zo jammer, maar gauw weer aanvragen. Over 2 weken moet mijn andere dochter..
ik heb mijn ik heb mijn rb ook 12 jaar en dat was een papiertje die voor je neus werd gemaakt en je kon hem meteen menemen.
Mijn dochter moet as vrijdag weer voor de tweede keer..duimen jullie mee?? Loesje86 veel succes!! Sado ; hopelijk ben je ook geslaagd! (andere dochter is vorige week voor de eerste keer geslaagd!)