Rijbewijs

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

IK kan zeggen dat ik sinds een jaar pas echt zeker ben in de auto.. En nu sinds een aantal maanden heb ik een automaatje.. Heerlijk! Het is een kwestie van veel rijden .. Snelweg ben ik nog niet fan van.. ;)

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gewoon doen!!

Ik had net een week mijn rijbewijs op zak toen mijn ex een weekendje Parijs wilden gaan doen. Hartstikke leuk: Ik moest rijden.......
    Heb het gewoon gedaan. Hartje Parijs vond ik wel iets minder grappig :)

Toen we weer terug gingen vroeg ik heel subtiel of hij Parijs uit wilden rijden. Niet dus, ik weer gereden.

Ik heb nu een jaar of 8 mijn rijbewijs. Rij overal naar toe, maar ben een rijdende rampenplan om iets te kunnen vinden. Gelukkig kan ik wel goed kaart lezen.

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ben ook meteen gaan rijden kon er geen genoeg van krijgen haha. En moest ook voor mijn bijbaantje met een grote bus lange stukken rijden. Heb ook meteen mijn E (aanhanger) gehaald en heb echt heel veel met grote bus en aanhanger gereden voor mijn bijbaantje. Daar o.a. ook wel echt mee leren rijden.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik rij al sinds mijn 17e. Leren rijden van mijn toemalig vriendje. Ging allemaal goed. Wij naar de kroeg, hij drinken, ik terugrijden. Eigenlijk achteraf super onverantwoordelijke natuurlijk, maar ja je bent jong en je wilt wat haha. Rijlessen gehad, afrijden. Niets aan de hand.

Ik ga hem dezelfde middag nog ophalen met mijn exvriendje, rijbewijs op zak, ik rij achteruit, zo tegen een paal aan! Haha. Echt zo stom. Gelukkig weinig tot geen schade.

Maar het beste is om gewoon zelf te rijden, zonder vriend/man of ouders naast je. Je bent al supergestressed en je wilt het natuurlijk ook goed doen en ook laten zien dat je het goed kan. Meer stress dus. Plus, heb de ervaring dat moeders/vaders/vriend/man spastisch gaan doen naast een nieuwbakker chauffeur (niet zelf hoor,maar van leerlingen)

5. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Ik vond het de 1e paar keren ook doodeng hoor!! Alleen in de auto...kolereding sloeg ook elke keer af...bij een stoplicht of helling!

Maar nu! Ik rijd echt overal heen! Dichtbij of ver weg...i don't care! Ik vind het heerlijk!!

Groetjes

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ja, precies! Als ik met mn man rijd wil ik altyd laten zien dat ik het goed kan en dan gaat er altyd wel wat mis :(
    Hy stond er eerst helemaal achter en is nu door mn ouders gaan twijfelen, omdat ik zwanger ben en het dan extra gevaarlijk is om alleen in de auto te zitten #-o

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Huh? Waarom zou het exrta gevaarlijk zijn, omdat je zwanger bent?

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Omdat ik dan minder alert ben ofzo en daardoor de kans op een ongeluk groter kan zyn..
    Maar ja, ik denk dat ik hier maar ff in de buurt ga rijden en nog niet op de snelweg of op drukke plekken. Ben ik een beetje gewend aan de auto, voordat ik verder ga.

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dat zou kunnen. Maar je hebt toch ook al zwanger je rijbewijs gehaald? Denk dat dat bij jou dan wel meevalt.

Deel Deze Pagina