Fantasy feestje

Discussie in 'De lounge' gestart door Sam86, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

24 Mei is mijn mannetje jarig! Hij word 29 en nou wou ik heel graag een Fantasy/Wicca verjaardag houden. Dus met de jurken, gewaden, en de nodige smink :D Ik heb voor mijzelf echt een superjurk gevonden ( :confused: die zijn echt duur!!!) maar nou heb ik nog iets voor hem nodig... Hij opperde al dracula maar er zal toch wel wat leukers zijn. Alle kinderen krijgen een schattig middeleeuws jurkje/pakje :D

Ook komt er iemand naar het bos om alle kindjes te sminken, maar ik heb meer ideën nodig... van de hapjes tot de decoratie. Ik zit echt vast, want wil er weer niet een halloween draai aan geven.

Hebben jullie nog inspiratie voor dit feestje?

Alvast bedankt!

2. Maia

Maia Niet meer actief

binnenkort is de Elf Fantasy Fair (moet je maar even googelen) en daar gaan heel veel mensen verkleed. Als je op hun website kijkt zie je vaak foto's, misschien leuk om ideeën op te doen.

3. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik ga gelijk kijken! Thnx :D

4. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Wat leuk zeg!
    Waar wordt het feest gehouden? Ik lees wel iets over het bos maar blijven jullie daar?
    Misschien alvast een leuk idee, dat doen wij ook altijd. Je maakt een cake of taart, in de taartdeeg doe je spullentjes zoals een munt (rijkdom) een ring (je wordt verliefd) lapje stof (armoed) soort toekomst voorspelen zeg maar.
    Zeg wel van te voren tegen de mensen dat er iets in zit voor dat ze stikken haha

Je kan ook zelf appelcider maken en dan in die mooie flessen doen.

Deel Deze Pagina