ok nou ik zit met een probleem, ik wou net mijn bbq vast laten leggen op het strand voor volgend jaar. nou had ik gekeken naar een drank arrangement, maar die man zei dat het veel te veel geld gaat kosten dan als we met 25 personen zijn. Nu is mijn vraag hoeveel drink je gemiddeld met eten? hoeft niet exact maar is 2x in het uur voldoende of is dat te weinig? xxx
Dat ligt eraan waar je woont denk ik hahahaah. De mannen hier werken makkelijk het dubbele aan bier(flesjes) weg in 1 uur...
Hmm, ik drink echt heel erg veel als ik eet.. Vlees is vaak ook een beetje zoutig dus dan krijg je ook sneller dorst.. Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar ik zou aan 2 glazen drinken in 1 uur niet genoeg hebben
wat denken jullie, we hebben: 6 mensen die bier drinken 10 mensen die wijn drinken 3 mensen alleen cola 4 kinderen het arrangement is 20 euro voor 4 uur p.p dus 25 mensen word het 500 euro. is het loskopen voordeliger dan een arrangement? xxx
Volgens mij is dat altijd goedkoper Voor 6 mensen die bier drinken, zou je in 4 uur tijd 96 biertjes nodig hebben.. 24 flesjes in een krat; 96 : 24 = 4 kratten = +- 50 euro.. Zo zou ik alles een beetje uitrekenen
20,- : 4 uur = 5 per uur : 4 drankjes = 1,25 per drankje als ik goed gerekend heb. Vind het persoonlijk wel meevallen. Drinken ze meer dan zouden ze dat zelf bij kunnen betalen?
ik vind het ook weinig, maar die man die ik aan de telefoon had die zei dat het veel te veel was. en ik weet dus niet of die het goed bedoeld, of niet zodat ik naderhand een mega hoge rekening heb.
Hier in het restaurant in het dorp kost een biertje 1,95. Wijn per glas 2,85 en een glas fris ook 1,95. Wat zijn de prijzen van 'los' drinken dan? Dan zou ik dat ook eerst willen weten voor je een beslissing maakt.
ik heb er 2 Strandpaviljoen Strandtent Flamengo's - Kijkduin - Flamengo's voor feesten bbq diner partijen beachvolleybal Parker Beachclub Kijkduin - De ideale plaats voor een feestje, bruiloft, sportdag of een dagje uit heb net de eerste gebeld, en die zei dat het tussen de 2 a 3 euro ligt voor bier, wijn en frisdrank.
Als je dus het gemiddelde per drankje uitrekent, dan zou je met zo'n arrangement goedkoper uit zijn, dacht ik. Als ze 'los' al 2 euro zijn en je reknet 4 drankjes per uur dan krijg dus dit: 2,- x 4 drankjes = 8,-
nou ja bedankt voor jullie hulp, ik ga volgend jaar maar een keer langs om voor de drankjes te kijken. denk dat het gewoon een arrangement word. deze mag op slot
Ik zou een arrangementn doen. ALs je dan flinke drinkers erbij heb kom je niet voor onvoorziende koste te staan straks. En met een arrangement moet je gewoon lekker door drinken, zodat je dwars door het drankarrangement heen drinkt!