Hoi, Vroeg me af of er nog meer meiden bezig zijn met met het behalen van hun rijbewijs. Ik heb zometeen om 4 uur me tweede les echt heel spannend heb er volop zin in. Groetjess
Ha ha! Het is niet eng hoor! Zorg ervoor dat je een prettige rij-instructeur krijgt die duidelijk en ontspannen les kan geven! Succes!
Het ging weer harstikke lekker en het is best wel een beetje eng als je tegemoet komend verkeer krijgt daar meot ik nog aan wennen mar het is pas de tweede les dus komt goed. Ik vind het ook wel lekker ontspannen een beetje rondrijden Hhaha. Gewoon rijden en voor je kijke net alsof je op de fiets zit zegt mijn rijinstructrice altiid het werk nog ook Groetjess
@lyst.. heb je al ns een keertje een proeflesje gehad? Sommige rijscholen die hebben ook een afgesloten oefenterrein, waar je vooral in het begin niets tegen komt.
ja ik les ook. en ik ben ook op mijn 28ste begonnen, durfde ook echt niet. met knikkende knieeen ben ik toch gestart, omdat er een wereld voor je open gaat. t rijden gaat goed, theorie helaas wat minder. ben net 2 keer gezakt. over een week weer theorie. zodra ik dat heb, kan ik voor de praktijk, want dat gaat goed. het is geweldig hoor.
hey meiden ik heb sinds 4 jaar me rijbewijs en echt er gaat een wereld voor je open zodra je het papiertje binnen heb je komt opeens op plekken wat je voorheen zou mijden omdat het met de trein toch wel ver is en helemaal met kinderen is het gewoon een must dus ik steun jullie even in dit topic toi toi toi groetjes nathalie
Het is inderdaad erg handigg! Je bent gewoon ook niet meer afhankelijk. Heb maandag me 3e les errug spannend.
misschien een handige tip voor mensen die nog theorie moeten doen: http://www.rijles.nl hier kan je gratis oefenen.
hoi heb op de site gekeken er staat echt veel handige informatie! Vind het een goeie site. Ik heb ook geoefend met de anwb cd dat lukt ook wel aardig en daar steek je ook heel veel van op.
o die heb ik niet. ik heb veel geoefend via deze site en nog een site het cbr zelf, maar daar moet je telkens voor betalen. en deze is gratis en je kan korte examens maken, maar ook lange. ik moet 6 maart weer, ben benieuwd hoe t verandert is...........
ik ben bezig, heb gisteren me theorie in 1 keer gehaald ik wil hem echt zo graag en dan een leuke autootje en scheuren maar
Ik was bezig Ben al drie keer gezakt Theorie had ik wel na 1 keer 2 foutjes Als we weer wat geld gaan verdienen dan ga ik zeker weer voor mijn rijbewijs!
Ik moet mijn rijbewijs in oktober verlengen want dan heb ik hem alweer 10 jaar! Ik zou echt nooit meer zonder kunnen, heerlijk zeg.. Ik schrik wel als ik de prijzen van tegenwoordig hoor zeg, het is haast niet meer voor iedereen weggelegd. Wens jullie heel veel succes met de rijlessen en examens!
Die prijzen zijn inderdaad ook hoog. Bij ons betaal je 40 euro voor 1 uur les en 195 euro voor een examen! Maar als je weet wat daar allemaal vanaf gaat. Succes!
ben ik blij dat ik gelijk ben begonnen met mijn achtiende! Volgens mij betaalde ik voor 60 min lessen toendertijd +/- Fl. 29,00
En dan te bedenken dat een gemiddeld persoon zo rond de 35-45 lessen nodig heeft om te slagen (landelijk gemiddelde!)
Zolang lesauto's niet op water kunnen rijden zal het ook wel niet goedkoper worden... zegt zeeuwsmeisje die samen met haar man een rijschool runt
ben ik blij dat ik met 28 lesen geslaagd ben, en idd alweer 10 jaar terug: het kostte me in totaal 1995 GULDEN met examen dus