Rijbewijs

Discussie in 'De lounge' gestart door Priscilla R, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jeetje mina, altijd wordt er gehamerd: KIJKEN KIJKEN en nog eens KIJKEN en dan Kijk je te veel? :( TSSSSSSSSS Tis ook niet snel goed he? Balen hoor...

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    YES YES YES!

Ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaagd! :whistle: \:D/

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Gefeliciteerd! Top joh!

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    voor de meiden die hun rijbewijs net hebben, durven jullie nu overal heen te rijden?
    ik moet ook afrijden komende week maar als ik slaag heb ik echt het gevoel dat ik nog niet rijden kan! vooral het inparkeren (zowel file als vak) vind ik knudde gaan (maar mn instructeur blijft maar zeggen: niemand zakt op bijzondere verrichtingen), en ik heb het idee dat ik regelmatig heel veel over het hoofd zie of verkeerd inschat (dat is ook echt zo, maar mn instructeur zegt steeds dat je pas echt leert rijden als je je rijbewijs hebt en veel ervaring opdoet)
    dus eigenlijk... als ik slaag, durf ik nog niet echt een flink stuk te rijden, laat staan in een drukke stad of parkeergarage! :(

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hoi Jalea,

Maar je moet het echt doen hoor. Begin gewoon met kleine stukjes en zoek eerst de rustige wegen op. Probeer steeds een stuk verder te rijden. Het went heel snel en scheur je straks overal naar toe. Maar wel gaan rijden anders durf je straks helemaal niet meer ;)
    Ik had het in het begin ook hoor en nu weer omdat we sinds zaterdag een nieuwe auto hebben ... pffff

Succes!

Toys

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dat vind ik raar, wij schelen twee jaar en ik ben begonnen op mijn achtiende en toen was het al 70 gulden

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik moet vandaag afrijden... *slik*
    hoop dat ik jullie vanavond kan vertellen dat ik geslaagd ben maar vrees het ergste ;) ben al lang niet meer zoooo zenuwachtig geweest (heb ook het gevoel dat ik alles perfect moet doen en dat kan ik nog niet)

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

succes Jalea!

9. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Mijn rijlessen waren enorm duur....voor 5 kwartier was ik 112.50 gulden kwijt, ik woonde in een duur dorp en het maakte daar niet uit welke rijschool je had want ze waren allemaal net zo duur :confused: :confused: :confused:

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Succes Jalea! Ik was afgelopen maandag ook erg zenuwachtig maar het is toch gelukt!
    Hoop dat je ons vanmiddag goed nieuws kunt melden.

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Otje; gefeliciteerd! Top hoor!

Jalea; heeeel veel succes vandaag! Hoe laat mag je? Misschien ben je nu al bezig met je examen maar ik duim mee voor je.

Krokus; ik ben ook op mijn 18e begonnen met lessen en ik betaalde iets van 55 gulden per les van een uur.

12. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    gezakt :(
    eigenlijk konden ze niet echt duidelijk aangeven waarom niet.
    - ik had iemand die voorgesorteerd had in principe kunnen inhalen, degene voor mij deed dat op n brutale manier en dat voorbeeld had ik kunnen volgen, maar: dat moest niet van de examinator
    - ik moest invoegen op de snelweg en het was erg druk, ik was achter een vrachtwagen beland na het invoegen, dat had ik volgens haar ook niet kunnen doen, maar: ze vond het geen probleem dat ik het wel deed
    - bij het inhalen van dezelfde vrachtwagen (snelweg) vond ze dat ik beter nog meer afstand had kunnen nemen en dan met grotere snelheid inhalen, hier kon ik me wel in vinden.
    tsja daar ben ik dus op gezakt....

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jalea: He balen zeg. :( Volgende keer beter hoop ik! :thumup:

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Inderdaad balen zeg! Weet je al wanneer je voor de volgende keer mag?

15. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    nee dat krijg ik nog te horen. helaas ben ik nu verplicht om het examen in nieuwe stijl af te leggen, aangezien ik het herexamen niet meer voor 1 april zal kunnen doen :evil:

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee dat is waar. Tegenwoordig moet er zelfs ik meen 2 weken tussen zitten.

Maar dat zal niet zo'n probleem zijn hoor. Er wordt een hoop poeha over gemaakt. Er zijn wel wat dingen die je erbij moet leren zeg maar. (vertellen wat je gezien hebt, bij een kruispunt oversteken, en de coordinatiepunten bv) Maar dat is zo bijgeleerd, want rijden kun je al!

Deel Deze Pagina