Heeft iemand enig idee of de bussen vandaag en morgen nog gewoon rijden? Weet niet hoe ik anders op het werk moet komen
Hier op de lokale nieuwszender staat dat morgen wordt bekeken hoe laat en waar de bussen weer gaan uitrijden. Daar is nu geen zinnig woord over te zeggen dus.
VAndaag rijden er hier bussen.. Morgenochtend wordt bekeken of ze morgen wel weer gaan rijden of niet.. Tja, als je alleen met de bus kan, en je kunt echt niets anders regelen.. Dan houdt het op he.. Ja heel misschien een taxi, maar dat is duur, en er zijn ook taxibedrijfen die nu stilliggen ivm het weer..
Zou het even aankijken en nu dus nog geen beslissingen nemen. Wie weet rijden de bussen morgen. Vaak gaan ze rijden met aangepaste diensttijden. Ik zou even kijken op de site van de bus, daar staat vaak genoeg informatie over hoe en wat.
meestal fiets ik, en met slecht weer ga ik met de bus.. maar ik zie het nu echt niet fietsen om te fietsen, en brandon moet mee naar het werk (werk op kdv) dus met hem op de fiets gaan durf ik al helemaal niet! mijn vriend werkt vannacht, en die is morgenochtend om 7.30 nog lang niet thuis.. pff! sneeuw is best leuk, maar niet altijd hoor
Hier in utrecht rijden er nu geen bussen en ook geen taxi`s hoop morgen wel,anders zit ik aan huis gekluisterd op mn vrije dag,en fietsen durf ik echt niet aan
volgens mij gaan hier in utrecht de trams en bussen ook niet rijden, ben er net geweest en er word niks schoon gemaakt, je ziet niet eens de rails meer! en de treinen rijden ook niet en hoorde op het CS in utrecht dat schiphol ook niks meer doet..... en morgen zou het weer hetzelfde zijn dus ben bang dat het morgen nog hetzelfde is.