hoi meiden Me broer en ik en onze partners zoeken een leuk cadeau voor mijn vader.. voor mijn moeder hebben we namelijk al wat speciaals.. maar ik vind het voor mannen altijd zo moeilijk hebben jullie leuke ideetjes voor mij? kusjes!
mijn oma is op 1 dec overleden.. is de moeder van mijn moeder.. En nu heb ik dus geregeld dat ze van mijn oma een vingerafdruk hebben gemaakt en daar word nu een sieraad van gemaakt voor mijn moeder..
haha das wel een goeie.. we hebben mijn ouders voor 2 jaar terug ook al een keer een diner bon gegeven.. ze moeten nu nog steeds gaan
Ha ha, Niet echt geweldig dus. Nou je kunt denken aan een pluim ( omdat hij zo'n leuke vader is) Cadeau of kerstpakket nodig? Geef de Pluim | Een origineel cadeau van Pluimen![pluim]
hmmm hier zit ik ook met een dilemma over mijn vader. Hij vind niks leuk, is dat wel zo dan haalt hij het meteen zelf. Hij heeft geen hobby's... Heeft ie laatst van zijn baas een cheque van 100 euro gekregen voor games, cd's etc... Geeft hij hem af aan mn man *WTF*
Misschien kun je hem een jaar abbonement op en tijdschrift of krant cadeau doen? Ik heb mijn man laatst een jaar abbonement op de quest cadeau gegeven.
Ja dat is ook leuk! Via Nationale Tijdschriftenbon voor een verrassend abonnement naar keuze kan je hem ook zelf laten kiezen.
Ik zag je linkje meid, maar ik heb echt geen idee! Misschien een staatslot? Of een uitje naar een caberatier of iets dergelijks? Ik weet ook nooit wat ik moet kopen voor mannen!
een luchtje mooi horloge www.kadopagina.nl (wij gaan bier brouwen met mn vader en daarna nemen we hem mee uit eten)
Draagt hij wel eens een pak op zijn werk ofzo? Zo ja, mooie manchetknopen en dan de voorletters van je kinderen, op ieder 1, laten graveren. Hebben we voor mijn vader voor kerst.