Heeft iemand toevallig ervaring met dit park? We zitten te twijfelen tussen Centerparcs a 900 euro of het oostappen park a 700 euro. Nou hoor ik wisselende verhalen over de andere parken van oostappen maar over dit park hoor/lees ik weinig. Ik denk misschien hebben jullie ervaring?
Wij zijn hier 4 jaar geleden geweest en toen was het niet heel best. Een zandvlakte waarin onze stacaravan stond met allerlei dingen die uit de grond staken waarover je je nek makkelijk kon breken. Maar goed, misschien is het tegenwoordig aangeplant en een stuk beter...
Het ziet er ook niet zo heel groot uit. Die 700 euro zijn we ook via hun site kwijt, althans voor de stacaravan waar wij voor zouden gaan. Ze zijn niet zo heel goedkoop
Staat ook op vakantieveilingen!! Wij zijn 3 jaar geleden geweest (ook via vakantieveilingen toen). Tja, ik vond het leuk. Ik weet niet wat mensen verwachten, maar blijkbaar ben ik met weinig tevreden. 3 jaar geleden toen vakantieveilingen nog leuk was, had ik een midweek voor 1 euro en een weekend voor 12 euro. Konden we achter elkaar plakken in dezelfde stacaravan. En wij kregen toch echt een prima, schone caravan! Leuk zwembad en je kan in het nabijgelegen andere park van oostappengroep naar het subtropisch zwemparadijs.
Heb even gekeken en zie dat ie er op vakantieveilingen voor STUKKEN minder uit gaat! Weet natuurlijk niet wanneer je wilt gaan, maar het is misschien een optie.
Ze zitten elk jaar bij de groeten van Max(tv programma) misschien een goed park maar weet niet of je het risico wil lopen dat het niet zo is.of je bent snel tevreden en neemt het niet zo nou : )
Ik lees over Oostappen inderdaad niet veel goeds maar dit is het enige park waar ik ( tot nu toe ) juist wel goede verhalen lees qua ervaringen. Maar denk toch dat we voor CP gaan. Denk dat dat voor de oudste van 8 een stuk leuker is. Het zou gaan om 7 augustus dus nog last minute Bedankt voor de reacties