Hoi allemaal, ik was benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met de Joolz day. We zijn wezen kijken naar verschillende wagens, alleen heb je er zoveel. En wat een verschil in prijzen . Een Joolz Day kost wel wat. Is dat het waard, of maakt het niet zoveel uit als een goedkopere merk neemt. Waar zit het verschil Ik neem aan dat de verkopers in de winkel ook het liefst de duurste willen verkopen... Ik hoor graag van jullie waar jullie op hebben gelet bij aanschaf van een kinderwagen. Gr Cindy
Ik heb de Joolz Day en ben heeeel tevreden! ik weet het verschil niet tussen deze en andere (vond hem het mooist ) Een voordeel is dat het onderstel heeel klein gevouwen kan worden! (eigenlijk plat)
Wij hebben ook de Joolz aangeschaft. Hij is mooi hoog en compact op te vouwen. Wandelwageninzet kan beide kanten op en kan in verschillende standen liggen/zitten. Daarnaast vind ik m ook nog eens heel stoer. Allemaal redenen om hem dus aan te schaffen. We moeten hem nog gaan gebruiken maar ben al wel enthousiast!
ik heb een joolz day genomen omdat: - hij heel wendbaar is en soepel rijdt - de bak en het zitje lekker hoog zitten (ben nogal lang) - hij er stoer uitziet ik heb voor een "duur" merk gekozen omdat ik zelf geen auto heb en de eerste maanden dus alles te voet achter de wagen moet doen. Ik wil dus een degelijke wagen met een goede service/garantie. De wagen is nu 2 maanden naar volle tevredenheid in gebruik!
Wij hebben ook een Joolz Day, die staat te wachten op de baby. We hebben hem gekozen omdat: - Hij erg mooi en stoer is. Mn man loopt liever met deze wagen als met een "frutsel" wagen zoals hij de Quinny Buzz noemde. - Hij lekker hoog is, zowel de wagenbak als het zitje straks. - Hij lichter was vergeleken met de Maxi Cosi die we ook mooi vonden - Hij lekker rijd en wendbaar is - Hij klapt plat in, maar we hebben een enorme auto dus dat is geen noodzaak - Het leuke vind ik dat je hem in kan klappen met het zitje erop en die staat dan rechtop. Ik weet niet of dit bij andere wagens ook kan hoor... - Je ziet hem niet zo vaak, dat vinden wij leuk! Bij ons was de keuze tussen de Joolz, de maxi cosi en de quinny buzz. De buzz viel af omdat mn man die te tuttig vond. De maxi cosi leek een grotere wiegbak te hebben, tot ze het matrasje eruit haalde en in de joolz legde; het leek alleen maar groter, het matras was hetzelfde formaat! Dus uiteindelijk zijn wij gevallen voor een jeans kleurige joolz met metalen onderstel.
Wij hadden de joolz bloom (zeg maar de voorloper) en ik was er echt super tevreden mee. Eigenlijk om dezelfde redenen als cowgirl en aggy. Wij hebben hem bij babypark gekocht en daar heb je ook nog eens super goede service. Voordeel van de joolz is ook dat je er bij tweedehands verkoop nog behoorlijk wat voor terug kunt krijgen. Aangezien wij niet voor een tweede kindje gaan heb ik hem net verkocht voor 275 euro! Wat wij bij het kopen van de wagen gedaan hebben is met een verkoopster van babypark het hele wagenpark bekeken en getest. Dan kom je al heel snel uit op wat je wel en niet fijn vindt. Ik vond 3 wielen bijvoorbeeld instabiel (daarom ook joolz, heeft 4 wielen), ik vond de bugaboo wel mooi maar veel te laag etc.
Nou, dat klinkt idd niet verkeerd allemaal. Wij vonden het ook prettig dat de zitting mooi hoog is en dat ie erg compact is wanneer je hem dichtklapt. Wij vinden de jeans kleurige joolz met metalen onderstel ook erg mooi. Maar die zilver kleurige met metalen frame vond ik ook mooi...
Wij zijn ook heel tevreden over onze Joolz! Het was de enige wagen die zo klein op te vouwen was dat hij in mijn Ford Ka past. Daarnaast ziet hij er mooi uit, rijdt hij lekker soepel en is hij ruim verstelbaar zodat ook mijn man die vrij lang is er fijn achter kan lopen Eigenlijk geen negatieve ervaringen hier dus!
Hier ook een tevreden gebruikster! Wij vonden de vering van de Joolz ook super goed, zeker nadat we met een paar verschillende soorten hadden gelopen merkte we dat. We wandelen graag en je wilt niet dat je kleintje te erg door elkaar wordt geschut als het terein wat ruiger is De hoogte is nu ideaal, mijn dochter zit nu in het zitje en kan alles goed in de gaten houden! Enige "nadeel" is het losmaken van het bovenstel, dit is vergeleken met de bugaboo wat stroever. Die kan je losmaken en er zo aftillen, zonder knopjes ingedrukt te moeten houden. We hebben het zilvere onderstel met rode bekleding, ook mooi
Wij hebben ook de Joolz Day gekocht. Eigenlijk om dezelfde redenen als hierboven genoemd. Ik vond de rem van de Bugaboo ook een onding, ik heb een kwartier staan rommelen voor ik m loskreeg en toen schoot ie ook nog keihard tegen mn vingers haha. Op de Joolz zit een voetrem, net als bij een aantal andere wagens hoor trouwens. Ik vind het leuk dat het een Nederlands ontwerp en bedrijf is en dat je hem niet zoveel ziet. Ik word niet goed van alle Bugaboo's in Amsterdam hier! Verder heb ik hier 3 trappen die ik op moet met de wagen dus wilde niet een super grote bak aangezien het trappenhuis nogal smal is met veel rare hoeken en draaien. En omdat ik hem veel in en uit zal moeten klappen (heb niet de ruimte hem uitgeklapt te laten staan ergens) wilde ik wel een beetje een degelijk model dat niet al te zwaar is. Zodoende zijn wij bij de witte Joolz Day met zilver frame uitgekomen. Vorige week gekocht bij Babydump, helemaal compleet met maxi cosi, voetenzak en verzorgingstas. Kan niet wachten hem te gebruiken! Succes met je keuze!
Oooeii wit... is dat niet smettelijk?? Ik vind hem zelf ook heeel mooi hoor, maar dan komt mijn man met het advies dat wit snel vies wordt, omdat boodschappenmandje dan ook wit is, en dichter bij de grond is... Maar weet wel dat je alles kan wassen, heel handig!
Wij hebben ook een Joolz. Een zwart onderstel met de jeans bekleding. Wij zaten te dubben tussen de Bugaboo en de Joolz. Uiteindelijk is het de Joolz geworden omdat de bak en wandelwagenzit hoger is dan de Bug en hij net als de Bug heel fijn rijdt. Mijn vriend is lang (2 meter) en kan ook prima achter de wagen lopen. Toen hij achter de Bug stond leek het net een poppenwagentje zo laag Ik vind het een fijne wagen, is met een hand te besturen. (Handig met boodschappen doen, met zo'n winkelmandje op wieltjes) Ik krijg erg veel reacties op de wagen, men vindt het een stoere, robuuste wagen. Je ziet ze ook niet veel. Al met al dus heel blij met mijn Joolz!
Haha klopt, was gisteren op de jonge gezinnenbeurs en zag bijna alleen maar bugaboo's. Wel geteld 2x een Joolz gezien, een oud en een nieuw model. Dus ben ook zo blij met onze aankoop!