Ik ben bijna 34 weken zwanger, dus het wordt wel eens tijd dat ik aan de uitzet ga denken . We krijgen nog een zoon en we hebben er nog vrijwel niks voor gekocht, maar ik kan ook weinig bedenken. We maken nog geen nieuwe kamer voor de nieuwe baby, die slaapt waarschijnlijk ook 6 maanden bij ons in de kamer. Daarna krijgt de oudste een nieuwe kamer en de jongste de kamer van de oudste. Ik ben dus van plan om voorlopig 1 commode te gebruiken voor allebei en een voorraadje luiers op een andere plek te bewaren voor als de oudste slaapt. Ik ga in het ziekenhuis bevallen, net als de vorige keer. Dit is mijn lijstje tot nu toe, wie kan hem aanvullen? - wieg/ledikant (de familiewieg in ons geval) + beddengoed - duowagen - paar nieuwe kleertjes - luiers - geboortekaartjes Er staan ook dingen niet op omdat we ze nog hebben, zoals maxicosi, badje, verzorgingsproducten, hydrofielen, etc.
Thanks! Maar ik ga weer borstvoeding geven, dus heb in principe voorlopig geen flesjes nodig. En een draagdoek heb ik al
hey goed topic, hier dezelfde situatie dus lees mee en zal vast opschrijven wat wij van plan zijn aan te schaffen of hebben gekocht. Nieuw kamertje duowagen (nog beetje in twijfel ) Paar setjes nieuwe kleding idd ook luiers en kaartjes Draagdoek heb ik ook al hihi en verder weet ik het eigenlijk niet zo, hier ook BV gegegeven bij de eerste en van plan het straks ook weer te geven, dus flesjes kan ik tzt altijd nog kopen. De rest hebben we denk ik allemaal nog wel. Maar goed houd het topic hier in de gaten of er nog handige dingen voorbij komen.
ik vond een tweede aankleedkussen wel erg handig, maar ligt natuurlijk aan de situatie qua leeftijd etc.
set nieuwe basic rompers ed en mss slaapzakje? dingen als wipper en box heb je al natuurlijk..mss ander/nieuw muziekmobiel of lampje voor bij jullie op de kamer
Ja idd, wat dingetjes die niet perse nodig zijn, maar wel leuk om voor elk kind nieuw te kopen. Ik ga tijdens mijn verlof nog wel even lekker shoppen voor leuke dingetjes, wat een rotklus .
en dingen met op druk als "kleine broer"(bij prenatal badcape ) of bij v&d romper met i love broer nieuw besteksetje slingers/ballonnen tissue box ( oh nee je gebruikt zelfd commode heh) van welk seizoen is je andere kindje? deze van de winter...dus mss winter dingen? mutsjes/jasje/
Hier twee meiden..... Idd wat nieuwe kleertjes, rompers, beddengoed (andere kleur kamertje, wel dezelfde meubels). Wat nieuw speelgoed/knuffels Draagzak!!! bestekset flesjes/spenen
ik ben van plan om het wiegdekentje van mijn zoon ook echt voor hem te bewaren als zijn dekentje. Deze komt in de doos met het eerste speentje enz. de kleine krijgt dus een eigen dekentje. Dit doe ik ook met het muziek knuffeltje. Het knuffeltje van mijn zoon speelt een liedje wat ook op zijn geboortekaartje staat dus vind ik uniek voor hem en wil ik niet doorgeven aan de kleine. Heb je al aan dit soort dingen gedacht?
Ik heb nog wel redelijk wat gekocht voor de 2e meid. Wieg & aankleding (deze had ik bij de eerste niet) Kleding/rompers (eigenlijk alles nieuw) 2e aankleedkussen Babyfoon En verder nog aankleding en behang voor de babykamer, mijn dochter heeft haar oude kamer nog alleen de commode heb ik over gedaan naar de baby.