Inderdaad ongelofelijk, maar het verschilt zo per HA...de 1 schrijft medicijnen voor als snoepjes en de ander moet je er haast om smeken. @TS: ik zou kijken naar iets homeopatisch zoals Amfy als zei valdispert, heb er goede verhalen over gehoord.
gewoon jezelf zelfvertrouwen inpraten en rijden alsof het een les is. Moet zeggen dat de eerste keer dat ik afreed super goed ging kreeg zelfs complimenten met opdrachte, maar was wel gezakt . de tweede keer ging alles fout wat fout kon gaan, ik barstte (van spanning) meteen in tranen uit toen we terug op het cbr kwamen, omdat ik er zeker van dacht te zijn dat ik gezakt was. En ik was geslaagd. gewoon rijden meid goed door ademen (geeft echt rust) en net doen of je rijinstructeur langs je zit uiteindelijk ben je toch afhankelijk van de examinator. Het valt trouwens reuze mee zon examen, veel korter dan een les voor je het weet is het voorbij en mag je alweer terug rijden. Ik koos er ook voor om mijn rijinstructeur niet mee te laten rijden omdat ik nog nerveuzer zou worden wetende dat er 4 oogjes op mij gericht zijn, misschien ook fijner voor jou?
Ik ken het middel niet maar als ik zo de reacties lees is het behoorlijk heftig. Ik zou ook liever voor iets homeopatisch gaan zoals Valdispert (heeft bij mij ook goed geholpen) en bananen eten werkt ook goed. En je moet maar zo denken, als je er nog niet klaar voor zou zijn, zou je instructeur het examen nog niet hebben aangevraagd Veel succes!
Ik wil je heel veel succes wensen. Ik heb geen ervaring met dergelijke tabletjes oid. kan je daarin niet adviseren. Ik moet zelf volgende week afrijden , dus ben wel heel benieuwd!
Hier ook Propranolol gebruikt (Beta-blockers), maar pas bij de laatste keer examen. Ik baalde er echt van dat ik ze niet eerder had gebruikt. (2x gezakt door gigantische zenuwen, tot kotsen aan toe). En de laatste keer een pilletje ingenomen en geweldig. Het gevoel dat je zenuwachtig moet zijn, maar je bent het gewoon niet! Ik was echt super relaxt. Dus ja, als ik jou was zou ik het idd innemen. Want zakken door de zenuwen is echt klote. Het idee dat je dus wel kan rijden, maar gewoon door de zenuwen rare dingen gaat doen!!