sexy lingerie

Discussie in 'De lounge' gestart door lmfao, 8 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    hallo dames!
    ik vroeg me toch af of er veel dames zijn die wel eens sexy lingerie hebben gekocht voor hun vriend?
    ik zit nu al de hele avond een beetje over internet te zoeken naar een sexy setje voor mijn vriend :oops:
    maar ik durf het eigenlijk niet aan om te bestellen zomaar bij een winkel op internet,ik weet dat er de pabo is maar die vind ik toch best wel prijzig voor iets wat je misschien een paar keer aan hebt.

alvast bedankt.

2. Niet meer actief

Ik heb veel van de Pabo besteld en gekocht, ik kijk meestal alleen maar naar aanbiedingen, krijg ik ook mailtjes over.

Nu bestel ik ook niks meer, heb setjes zat, maar ik pas ze niet meer :eek:

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi Imfao, ik heb dat wel eens gedaan hoor, meerdere keren zelfs, heb een zak vol lingerie in alle soorten en maten in mijn kast :)
    Maar ik zou het niet bij de pabo bestellen, de kwaliteit daarvan viel me vaak tegen. Bij Christine Le Duc kan je veilig mooie setjes bestellen.

4. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    oke zal ik daar toch maar even kijken want ik kom er zo via internet niet echt achter.

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Bedoel je nou n setje voor jezelf waar je je vriend mee wilt verrassen?

Of echt n setje voor je vriend zelf?

xx

6. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    hih nee bedoelt een setje voor mezelf waar ik mijn vriend mee veras.

7. Niet meer actief

ik heb bijna alleen maar sexy lingerie

alleen als ik ongi ben heb ik van die oma onderboreken

ik kocht wel eens van de pabo maar ook vaak in lingeriespeciaalzaken met mooie merken zoals nina ricci en aubade en zo hunkemoller heeft ook vaak mooie lingerie vind ik en niet zo duur

misschien is dat een tip?

8. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    ja dank je wel zijn goeie tips :D

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

De pabo is inderdaad niet echt geweldig, op die plaatjes is het mooi maar in het echt valt het tegen, plus die maten die ze hanteren daar klopt soms weinig van.

Hunkemöller en Christine le Duc zijn wel mooi en als je geld overhebt, Agent Provocateur (www.agentprovocateur.com)

10. Niet meer actief

Ik heb redelijk vaak wat besteld ook bij de pabo, was er meestal wel tevreden over...nu bestel ik ook niks meer hihi!
    Met deze kerstperiode hebben ze wel overal veel mooie lingerie...bij de c&a hingen ook mooie setjes! Jammer dat ik het niet pas..:)
    succes!

11. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Vorig jaar heb ik bij Livera een heel mooi sexy setje gekocht en een mooi zwart jurkje. Was een succes! Zou je niet denken van Livera he!

Bij hunkemoller zie ik ook steeds meer mooie sexy lingerie met bijpassend zijden kimono.

Zelf ben ik een voorstander van gewoon in de winkel kopen. Dan zie je meteen hoe de kwaliteit is en je weet zeker dat het goed past!

Veel succes! ;)

12. ik heb ook een paar keer iets bij de pabo besteld. ben er heel tevreden over. als je het te duur vind kan je beter naar een winkel gaan om het aan te passen, dan weet je zeker dat het mooi staat!

13. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik vind de lingerie van de pabo echt rommel.
    heb daar een aantal keer wat besteld en was niet tevreden..ik vind het een beetje marktrommel...
    mooie lingerie kan je bij livera en hunkemoller kopen en tis niet zo heel erg duur

14. Aura

Aura Niet meer actief

Marlies Dekkers :D Echt prachtig gewoon....

15. augustus

augustus Niet meer actief

IDD Pabo lingerie is echt waardeloos...

HM heeft ook mooie betaalbare lingerie en de kwaliteit is een stuk beter.

16. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Mijn man is gek op de lingerie van Marlies Dekkers!
    Alleen mijn portemonnee niet ;)

17. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Bij de Pabo bestel ik niet meer. Wat is dat troep zeg. Bovenstuk veel te groot en een ondersukje dat veel te klein was waardoor ik er nog hopelozer uitzag dan een rollade...

Ik koop nu lingerie bij Hunkemoller, Livera en af en toe iets bij V&D of een ander warenhuis.

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

en hoe doen de dames dat met een grotere cup zoals ik? Maat E,F

Vaak is het bij hunkemoller 1 standaard model in 3 kleuren of vleeskleurige modelle. Daar voelde ik me voor mijn zwangerschap a; niet echt sexy in, maar nu helemaal niet meer...

19. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
  20. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0