Hey meiden, Ben vorige week begonnen met een dieet en het werkt zo goed dat ik het ff met jullie wil delen..ik geloofde het eerst niet toen ik het van iemand anders hoorde maar het werkt echt! Ik ben dmv accupunctuur aan het afvallen, ik heb vorig week mijn oren vol laten zetten met naaldjes deze bleven er ongeveer een half uur in hangen, na dat half uur werden er aan beide kan naast het oor 2 permanente naaldjes ingeplaatst, deze naaldjes zorgen ervoor dat je geen honger gevoel krijgt. Veel mensen zeggen tegen mij dat het tussen me oren zit dat ik geen honger heb maar geloof me ik heb al van alles geprobeerd qua dieten, denk aan sonja, atkins, shakes etc. en ik heb nu echt geen honger. en wat dan nog als het tussen me oren zit, lekker belangrijk, het voornaamste is dat het werkt De eerste 2 weken eet je 3 x per dag kwark ( bv. optimel ) en je mag tussendoor max 6 drink boullions drinken. Je krijgt tabletten voor je Vitamines en tabletten voor het ontgiften van je lichaam. Na die twee weken word er een voedings patroon voor je aangemaakt en dan ga je verder ... Ik ben in nog geen week tijd al 5 kilo afgevallen. Het leuke ook nog is dat het vergoed word door mijn verzekering CZ Ben zo happy dat het zo goed gaat dat ik het even met jullie wilde delen .. Liefs Chantal
Ik vind het wel interesant. Mijn man moet voor zijn gezondheid afvallen. Heb je er verder informatie over of niet.
Wat een goed idee ik ben ook verzekerd bij cz,heb je voor mij een adres van het accupunctuur..Ben erg benieuwd!
Dit is de praktijk waar ik het heb laten doen : http://www.hvdgaag.nl/ Nou zullen er denk ik best praktijken bij jullie in de buurt zijn die het ook doen alleen moet je altijd goed vragen of ze bij een speciale vereniging aangesloten zijn zodat je het vergoed krijgt, er zijn namelijk praktijken die het wel gewoon doen maar niets vergoeden. Het eerste consult koste 95 euro daar kreeg ik 40 euro van vergoed, voor de andere cosulten betaal je 55 euro en krijg je ook 40 euro vergoed. Je gaat 2 x in de twee weken, na de tweede keer kan je zelf bepalen of je nog wilt komen of dat je het zelf verder gaat doen ...
He dat klinkt als muziek in mijn oren. Is het wel voor de lange termijn? Kijk uiteraard zal je afvallen als je zo weinig eet waarschijnlijk ook veel vocht. Maar het proberen waard, Dus je zorgverzekering moet acupunctuur in het pakket hebben?
Ok thanx voor de informatie hoop voor jou dat je veel mag afvallen, ik moet 50 kilo kwijt haha,ga ff informeren wat ze voor me kunnen doen. Hartstikke bedankt!
Klinkt goed,maar is het niet zo dat zodra je daar mee stopt de kilo's er gelijk weer aanvliegen? Veel afvallen in korte tijd blijkt namelijk niet zo goed voor je lichaam te zijn... Maar als het werkt... wil er ook nog 15 kwijt.
Op deze site kun je wat meer info lezen en ook zien wat je vergoed krijgt per verzekering: http://www.acupunctuur.nl/
Klinkt erg interessant. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen! Zal eens googelen of er hier in de buurt ook eentje zit.
heb trouwens 2 vraagjes, 1. heb je veel overgewicht? (mijn bmi is nl. prima, maar ben nog steeds 7 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap, en deze kilo's zitten me gewoon in de weg) 2. heeft de behandeling een speciale naam?
Mijn moeder heeft het ook gedaan, ging heel snel en ze is bijna 50 kilo kwijt geraakt.Helaas is ze na het stoppen weer net zo snel aangekomen terwijl ze een gezond patroon volgde, aangemeten door de dietist.
Je hebt een bevalling overleefd.... Volgens mij valt alle pijn daarna in het niets... Het scheint dat acupunctuur niet pijnlijk is
nou ik denk dan, ik heb geen honger, ik eet gewoon omdat ik verslaafd ben. Helpt het daar ook tegen. Ik eet niet wanneer ik honger heb maar gewoon wanneer ik trek heb. Ik heb als ik zo denk eigenlijk nooit honger.
nee het doet geen pijn, tuurlijk voel je het maar nee pijn is als je een kind van 4660 gram eruit moet poepen hiihihiihihi Als je gewoon netjes op je eet gewoontes let na deze kuur dan denk ik niet dat je gelijk weer alle kilo's er aan eet, denk dat dat ook een beetje aan jezelf ligt ( bedoel ik niets persoonlijks mee ) Ik wil 40 kilo kwijt minimaal, ik ben echt te dik en mijn vetpercentage is te hoog
Dat is gedeeltelijk waar. Als jij een tijd lang op een dieet van 1000 calorieën zit, leer je je lichaam superefficiënt met energie om te gaan. Op het moment dat jij dan weer normaal gaat eten (dus 3x per dag een gewone maaltijd, zonder al te veel fratsen tussendoor, pakweg tussen de 1750 en 2000 calorieën per dag) zal je lichaam de extra energie die binnenkomt, direct opslaan als vetreserve, voor wanneer er magere tijden aankomen. Zo creëer je dus het jojo-effect.