ons zoontje Mees krijgt een broertje. Nu hebben we 2 namen waar we maar niet uit kunnen kiezen welke is leuker Gijs of Teun
Wat een moeilijke keus! Beide namen vind ik erg mooi en goed passen bij Mees, wat ik ook een mooie naam vind. Ga denk toch voor Teun.
Teun vind ik er leuker bij passen, maar Gijs vind ik een iets leukere naam (alhoewel Teun ook wel leuk is).
Ik vind Mees en Gijs niet zo lekker klinken door 2x de s als eindletter. Ik vind Teun er mooier bij passen.
Ik vind Teun leuker klinken bij Mees, alleen houd ik niet zo van de naam Teun (heeft er misschien mee te maken dat die naam hier in het oosten van het land niet zo mooi wordt uitgesproken).
Mees en Teun gestemd omdat ik het beter vind klinken dan Mees en Gijs. Maar los van Mees vind ik Gijs de leukste naam.
Ik vind Teun leuker bij Mees passen, omdat je met Gijs hebt dat beide namen nogal dezelfde klank hebben. Maar dat gezegd hebbende....ik vind Teun ansich verder echt een vreselijke naam. Gijs vind ik veel en veel leuker, dus ik heb toch gestemd op Gijs.