Behang babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door amiek, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    Hallo dames (en eventuele heren natuurlijk)

Afgelopen vrijdag hebben we onze babykamer uitgezocht en zoals jullie wel zullen snappen ben ik nu lekker bezig met de verdere inrichting van het kamertje. Wat zullen we met de vloer doen? Welke kleur kies ik voor de muren? Welke overige accesoires spreken me aan? Ik wil erg graag behang met een hele simpele print op één muur in het kamertje. Ik kan echter niet vinden waarnaar ik op zoek ben en misschien weet een van jullie waar ik moet zoeken/waar dit te koop is.

Het gaat om een soortgelijk behang als hierbeneden:

Maar dan met de opdruk van een simpel getekend kinderhoofdje. Zo'n blij lachende uk!
    Kan iemand me hiermee helpen?

2. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    En met de print van de uk bedoel ik iets zoals de afbeelding op onderstaand geboortekaartje (zonder bijbehorende tekst):

3. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Misschien kan je het zelf op een gladde muur verven.. geen idee of er zulk behang is..

4. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Wij hebben het draakje Dirk van Prenatal op de muur. Dit hebben we via een soort sticker laten doen... Is helemaal super geworden!

Zie mijn website voor foto's..

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tja dan bijvoorbeeld idd glasvezelbehang kiezen en daar zelf wat op maken. Wij hebben ook gekozen voor dit soort behang omdat je er dan over heen kan schilderen na bijvoorbeeld n paar jaar.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Die afbeelding die je laat zien, is een muurschildering. Ik heb deze een x via google gevonden.

Dus gewoon verfen?

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
  8. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
  9. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties dames! Ik kan in de verschillende collecties helaas niet vinden waarnaar ik op zoek ben. Misschien dat een sticker voor ons toch wel de beste optie is: Leoneietje24 heb je een pb gestuurd over de sticker. Ben benieuwd waar je die hebt besteld ed!

Deel Deze Pagina