Onze dochter kwam een week eerder dan de uitgerekende datum. En nu zeggen ze dat nummer 2 vaak eerder komt als nummer 1. Maar ik merk in mijn omgeving dat het vaak niet opgaat? Hoe zat dat bij jullie?
Nou, ik ben hier nog steeds in afwachting op de tweede. De eerste kwam met 38 weken en ik zit nu bijna al op de uitgerekende datum. Dus heb echt het gevoel dat ik vet over tijd loop, terwijl dat nog niet eens zo is!
Hier zei gynaecologe trouwens dat over het algemeen wat zij dan had meegemaakt, de tweede kinderen, zeg maar, later komen.
Dat is ook wat diverse kraamverzorgsters in ons mama topic vertelde aan de mama's... Onze eerste is 10 dagen 'te laat' geboren. Bij de 2e ben ik na 7 dagen ingeleid - toen had ik al wel iets ontsluiting. Ik heb dus maar gestemd op 'bijna gelijk'
Nou kan het nu met zekerheid zeggen, de eerste kwam met 40.5 weken, de tweede gisteren op precies 40 weken!
de eerste met precies 42 weken de 2de met precies 41 weken de 3de met 41+3 nu zwanger van de 4de maar ga er vanuit dat ik daar ook van overtijd loop..
hier de jongste 1 dag eerder, maar dat kwam doordat nr 1 er niet uit kon komen (lag schreef met hoofdje) en er 26 uur over deed... nr 2 was er een stuk eerder..
oke dit geeft mij weinig hoop als ik zo de poll zie... Eerste met 39.6 dagen geboren. Dus ik ben benieuwd wanneer deze komt.
Balleke: dat dacht ik nu net ook. Ik zou het zooo lekker vinden als nummer 2 ook voor de uitgerekende datum zou komen! Maar we geven de moed nog niet op
Drie dagen later... (39 w en 2 dagen).. maar dat kwam omdat ik griep had.. ik denk dat als ik geen griep had gekregen, ze eerder was gekomen
Nee hier de tweede later. Isabella 40+6 vanzelf Julian 41+1 gestript dus niet zelf, kon dus nog wel later zijn geweest
Nee idd we geven de moed niet op..haha Al ben ik het nu al erg beu.. Hoop zo dat hij net effe wat eerder komt, want zijn broer is 30ste jarig en bij deze ben ik 26ste uitgerekent...
Onze zoon is ook met 38 weken geboren en onze dochter 'pas' met 40+6. Vanaf 37 weken was ik er al helemaal klaar voor, dacht dus dat de 2e ook eerder kwam. Nou dat is een flinke tegenvaller hoor.