hellooo ik krijg een beetje de zenuwen want om 13uur komen kijkers om 14.30uur komen kijkers en om 16.30 komen kijkers! BIBBER BIBBER ik hoop zo dat het wat wordt! Willen jullie mij hierbij helpen en goed voor mij duimen? ik vind het best wel eng... gek want we hebben al eerder kijkers gehad maar nog nooit 3 op 1 dag!
De eerste zijn er nu spannend meis, ik hoop voor ej dat er iemand bij is die helemaal verkocht is! Ik duim voor je@
hihi ze zijn geweest! heb echt kriebels in mijn buik! in mijn ogen was zowiezo 1 koppel wel enthousiast, 1 minder en 1 denk ik eigenlijk niet.... vind het echt spannend! pfff Elmo... uhm ik ben degene die rondleidt hahah dus lijkt me handig om met de mensen mee te lopen Nee snap je vraag wel... Wij verkopen via makelaarsland en dan doe je dus de bezichtigingen zelf! heerlijk vind ik dat wel want dan kan je weer op die mensen inspelen... Ooooo dit is de 1e keer dat ik het zoooo spannend vind! we hebben vantevoren al 3 of 4 keer kijkers gehad maar nu heb ik echt kriebels.... hoop goede kriebels!
Oh zo... Zou het persoonlijk nooit zelf doen (voor makerlaardij gewerkt) maargoed, gelukkig kan iedereen zelf kiezen. Namen de kijkers wel een makelaar mee? Nog geen biedingen? Elmo
Elmo waarom dan niet? Waarom zou jij dit niet doen? Deze kijkers hadden ook geen makelaar bij nee. We hebben er 1 gehad die een makelaar meenam maar daar benik behoorlijk op afgeknapt! En nee nog geen beidingen... mensen willen natuurlijk wel ff denken! maar hoop wel dat ik er nog iets van hoor... ps. we hebben wel een makelaar he! maar niet voor de bezichtigingen
hihi verder nog niets gehoord eigenlijk... mensen zullen ff willen denken neem ik aan... pfff had net 4 mailtjes... stiekum hoopte ik op een bod! hihihi